וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלאט: "גאה שמצ'באן בחר בנו ולא באחרות"

20.12.2010 / 18:10

הפורוורד הוצג במכבי ת"א ("מתרגש"), המאמן התמוגג: "מדובר באחד הכשרונות הגדולים באירופה, הוא מזכיר לי את וויצ'יץ'"

קובי אליהו

צילום וידאו: קובי אליהו, עריכת וידאו: עידן גוראל

לאחר משא ומתן מתמשך, חתם סוף סוף מילאן מצ'באן במכבי תל אביב והערב (שני) הוא כבר הוצג בקבוצתו החדשה במסיבת עיתונאים חגיגית. כזכור, הפורוורד הסרבי הצעיר (21, 2.06 מ'), אחד הכשרונות הגדולים ביבשת בגילו ובתפקידו, חתם בשורות הצהובים ביום שישי, נחת בארץ אמש, עבר היום את הבדיקות הרפואיות והוא אמור לבלות את ארבע וחצי השנים הקרובות ביד אליהו. במסיבת העיתונאים הערב נכחו גם המאמן דייויד בלאט, היו"ר שמעון מזרחי, הקפטן דרק שארפ, וכן חלק מחברי ההנהלה ביניהם שי רקאנטי ואודי רקאנטי.

מצ'באן התבייש קמעה מההמולה התקשורתית, התיישב בכסאו ולא הרבה במילים. "אני מאוד נרגש להצטרף למכבי, יש לי הזדמנות לעבוד עם שחקנים מצוינים ומאמן מצוין. אני צריך לתת את המקסימום כדי לסייע לקבוצה להמשיך ביכולת הנוכחית. יש לנו סיכוי טוב ביורוליג עם מאזן 1:8, אנחנו צריכים להמשיך ככה באירופה. בישראל אנחנו מצפים לזכות בתארים", אמר הסרבי, שמיד השתלב בציפיות של הקבוצה. "אני לא מרגיש את הלחץ. יש לי כאן תמיכה רבה. אני משחק גם בעמדה 4 וגם בעמדה 5, צריך לשאול את המאמן איך הוא מתכוון לשלב אותי בקבוצה".

לאחר מכן הגיע תורו של בלאט לשאת דברים, והוא נשמע לא פחות נרגש. "הקיץ, כשקבענו מטרות כקבוצה, רצינו בעיקר לראות חזון עבור מכבי שלא יכלול רק את המשחק הבא או את החודש הבא, אלא את השנים הבאות. ובכך שהחתמנו את אחד הכשרונות הגדולים באירופה, אפילו בזמן הזה של השנה, עמדנו בכך".

"דיברנו על לשנות את האופי של השחקנים בקבוצה. אני מכיר הרבה שחקנים צעירים ומוכשרים, ואני חושב שאחד הדברים החשובים בהצטרפות של מילאן הוא שכולם יודעים שמעבר לכך שהוא שחקן איכותי הוא גם בחור מצוין שמתאים לתכניות שלנו. אם הוא לא היה האדם שהוא, לא היינו מביאים אותו לכאן. הוא עושה את השחקנים שמסביבו טובים יותר, בדומה לדרך שבה וויצ'יץ' היה עושה", הוסיף בלאט.

"ההחתמה מראה על המחויבות כלפי הקהל"

כאמור, המשא ומתן בין הצדדים ארך לא מעט זמן שכן למצ'באן היו מספר הצעות נוספות מאירופה. דייויד בלאט לא שכח לפרגן להנהלת מכבי תל אביב, שסגרה עם אחד הכשרונות הגדולים ביבשת על חוזה ארוך טווח. "אני רוצה לתת קרדיט גדול להנהלה שלנו שהתאמצה לממש את המחויבות שלה לקבוצה ולקהל שלנו בנוגע לעתיד של המועדון. אנחנו לא המועדון היחיד שרצה את מילאן, ואני גאה להגיד שהוא בחר להגיע אלינו למרות שהיו לו הרבה מחזרות והיו לו בטח כמה הצעות טובות לפחות כמו שלנו מבחינה כלכלית".

היו"ר שמעון מזרחי המשיך באותו קו: "כל מועדון צריך להחליט אם הוא מסתכל על השנה הקרובה או על השנים הבאות. אנחנו חושבים שיהיה הכי טוב אם הקבוצה, השחקנים והמאמן, ישתפו פעולה ביחד לפחות שלוש שנים. לכן החתמנו שחקנים לחוזים ארוכי טווח, ואנחנו מקווים שגם מילאן יישאר איתנו מספר שנים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully