וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אשקלון: בשירו התמוטט באימון

20.12.2010 / 19:21

החלוץ הגנאי חזר להכרה ופונה לבית החולים. המגן הסלובני סואד פילקוביץ' הגיע למבחנים. איילי סיכם, סטיבן כהן על הכוונת

עוסמן בשירו התמוטט הערב (שני) באימון הפועל אשקלון. החלוץ הגנאי התעלף במהלך משחקון פנימי וחזר להכרה אחרי מספר דקות, אך הוסיף שלא לתקשר עם סביבתו, וניידת טיפול נמרץ פינתה אותו לבית החולים ברזילי. שחקן בקבוצה אמר על האירוע: "בחיים לא נתקלתי בדבר כזה, זה היה פחד אלוהים והזכיר לי את המקרה של מני לוי".

מוקדם יותר הגיע מגן נבחרת סלובניה לשעבר, סואד פילקוביץ', למבחנים בקבוצה ויחתום במדיה אם ירשים. השחקן בן ה-32, שמתופקד בדרך כלל כמגן שמאלי אבל יכול לשחק גם כבלם, נכלל בסגל סלובניה למונדיאל האחרון בדרום אפריקה.

פילקוביץ' שיחק שנים ארוכות מחוץ לארצו ועבר בין היתר בהיידוק ספליט הקרואטית, ארגוטליס היוונית, מוסקרון הבלגית, קיריליה סובייטוב הרוסית ובארנסלי מליגת המשנה באנגליה. בעונה שעברה חזר לסלובניה ורשם 12 הופעות במאריבור, אך סיים את חוזהו ונותר ללא קבוצה מהקיץ. פילקוביץ' יצטרך כעת להוכיח לגיא עזורי שלמרות שהוא לא שיחק למעלה מחצי שנה, הוא עדיין מצוי בכושר משחק משביע רצון.

בתוך כך, החלוץ סרג' איילי סיכם את תנאיו בקבוצה, ויחתום בה לאחר שיסדיר את שחרורו מבית"ר ירושלים. כמו כן, הקבוצה מגלה התעניינות בשני שחקנים נוספים של הקבוצה מהבירה, משה בן לולו וסטיבן כהן, והיא מחכה להתפתחויות בעניינם של השניים. בנוגע לערן לוי, הקבוצה הדרומית מעדיפה, במקרה של הצעה עליו מקבוצה כלשהי, לערוך טרייד ולקבל שחקן אחר במקומו.

עדכון ראשון: 1:35

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully