וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: דומב עקב אחרי שני בלמים מפורטוגל

19.12.2010 / 21:40

הסקאוט צפה בפדרו מוריירה מביירה מאר וריקרדו מגימארייש, ואמור לחזות במועמדים נוספים שעשויים להחליף את דה סילבה

בהפועל תל אביב כבר מנסים להתארגן ליום שאחרי דגלאס דה סילבה. הבלם הברזילאי המריא לאוסטריה על מנת לעבור את הבדיקות הרפואיות ולחתום על חוזה ברד בול זלצבורג, אליה עבר בעסקה של 2.6 מיליון יורו וחתם על חוזה של מיליון יורו לעונה במשך חמש שנים.

הסקאוט אסי דומב צפה אמש (שבת) במשחק מרכז טבלה בליגה הפורטוגלית בו ניצחה ביירה מאר 2:3 את ויטוריה גימארייש. דומב עקב אחרי בלמי שתי הקבוצות ושם לב במיוחד לפדרו מוריירה בן ה-27, שחקנה הפורטוגלי של ביירה מאר, המסוגל לשחק בעמדות הבלם והמגן הימני ורשם 13 הופעות מלאות בהרכב קבוצתו העונה.

שחקן נוסף בו חזה דומב הוא ריקרדו, בלמה בן ה-30 של גימארייש. ריקרדו הוא יליד גימארייש, בן להורים מאיי קייפ ורדה ובקיץ סגר מעגל וחזר לקבוצה בה שיחק במחלקת הנוער אחרי שתי עונות בפאסוס פריירה. הבלם רשם אף הוא 13 משחקים בהרכב קבוצתו ולזכותו שני שערים בליגה הפורטוגלית בעונות הקודמות במדי פאסוס. לריקרדו שלוש הופעות במדי נבחרת קייפ ורדה, כולל השתתפות ב-0:0 המחמיא במשחק הידידות מול פורטוגל לפני המונדיאל.

דומב אמור לצפות בשחקנים נוספים ולחזור לארץ עם המלצות אותן יעביר למאמן אלי גוטמן. בכל מקרה, לקבוצה ייקח לפחות שבועיים על מנת להנחית בלם חדש, כשבינתיים הרומני ולריס גמאן ירד מהפרק בשל עלותו הגבוהה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully