וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זאק גריינקי עובר למילווקי

19.12.2010 / 14:56

זוכה הסיי יאנג של 2009 יגיע מקנזס סיטי לברוורס. דן ווילר לבוסטון, ג'ייסון בארטלט לסן דייגו, פליסיאנו ליאנקיז

הטריידים הגדולים ב-MLB לא נגמרים בציר המזרחי של ארצות הברית. היום (ראשון) השלימו קנזס סיטי ומילווקי עסקת העברה שבמרכזה זאק גריינקי, הסיי יאנג של 2009, שיועבר מהרויאלס לברוורס תמורת פרוספקטים. הברוורס ישלחו את האאוטפילדר לורנזו קיין, השורטסטופ אלסידס אסקובר ושני פרוספקטים. לגריינקי עוד שתי עונות בחוזה, עליו חתם לפני עונת 2009 - 38 מיליון דולר לארבע שנים.

בוסטון ממשיכה לחזק את הבולפן, כשלאחר החתמת בובי ג'נקס צירפה גם את דן ווילר, שעושה מסלול דומה לזה של קרל קרופורד מטמפה ביי לעיר השעועית. ווילר היה סט-אפ אמין בשלוש שנותיו ברייז, ונחל הצלחה בינונית כקלוזר.

האם עומאר מינאיה חוזר למטס? ה-GM המפוטר של ניו יורק ייוועד עם ה-GM הנוכחי סנדי אולדרסון, וייתכן שיקבל תפקיד ניהולי אחר במועדון. למינאיה עדיין יש חוזה לשנתיים, והמטס מעוניינים לצמצם עלויות במקום לשלם לו את מלוא הסכום בלי תמורה. מינאיה טוען שיש לו עוד אופציות על השולחן. פדרו פליסיאנו, שהגיש במטס בעונות האחרונות, יישאר בניו יורק לאחר שסגר סופית את תנאיו ביאנקיז.

סן דייגו חיזקה את עצמה באינפילדר אורלנדו הדסון שמגיע ממינסוטה, וגם עשתה טרייד עם טמפה ביי, שבמסגרתו מגיע ג'ייסון בארטלט. האחרון יחליף את מיגל טחאדה, שהגיע במהלך העונה מבולטימור. המחיר עבור בארטלט היה שני מגישים מחליפים במייג'ורס ועוד שלושה פרוספקטים מהמיינורס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully