וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אדריאן רוצ'ט: "כולם מחכים שניפול"

הדס גרינברג

19.12.2010 / 14:39

קשר קרית שמונה מסכם סיבוב מוצלח: "רן הוציא מאיתנו דברים שלא ידענו שיש בנו, קשה לשחק בטדי מול קבוצה שעושה בונקר"

בקרית שמונה יצאו אמש (שבת) לפגרה בתחושת אכזבה אחרי ההפסד 1:0 לבית"ר ירושלים, שסגר עבור הקבוצה רצף של ארבעה משחקים ללא ניצחון. עם זאת ציינו במועדון בסיפוק את העובדה שמפתיחת העונה שמרה הקבוצה על מקום בפלייאוף העליון. ביום חמישי תצא הקבוצה למלון במרכז וביום שישי יטוסו השחקנים משדה דב לאילת שם יערכו עד יום שני מחנה אימונים בקיבוץ אילות.

הקשר אדריאן רוצ'ט, שרשם אתמול החמצה גדולה, התייחס להפסד: "קשה להגיע לטדי ולשחק מול קבוצה שעושה בונקר. אנחנו מאוכזבים כי שלטנו בכל המשחק אבל לא הצלחנו להגיע להזדמנויות ממשיות. חבל, כי אנחנו לא מתרגמים את הנעת הכדור להגיע מצבים מסוכנים. חסרה לנו רגל מסיימת ואת הפס לרגל המסיימת, בקיצור חסרים לנו גולים ואת המחויבות שיש לנו במרכז השדה. זה כאילו שאנחנו מגיעים לרחבה ורועדות לנו הרגליים".

רן בן שמעון המריץ את שחקניו להוכיח שהם לא תלויים בוויאם עמאשה הפצוע, אחרי שבלעדיו כבשה הקבוצה שלושה שערים בלבד בחודש האחרון, אבל גם אתמול נמשכה בצורת ההבקעות. "אנחנו לא תלויים בשחקן כזה או אחר", אמר רוצ'ט. "גם אחרי שוויאם נפצע ברק החליף אותו וכבש. יכול להיות שמשהו נפגע במשחק שלנו. חסרונו של וויאם מורגש, אבל גם לנו יש חלק בזה, כי הוא נהנה מהבישולים שלי ושל אלרואי, ועכשיו אנחנו לא מצליחים לתת לברק את הכדור באותו אופן".

"בתחילת העונה אף אחד לא הכיר אותנו בליגה", המשיך רוצ'ט. "אבל במשחקים האחרונים אנחנו רואים שקבוצות ממש סוגרות את קווי המסירה שלנו. קשה לשחק מול שמונה-תשעה שחקני הגנה שמתבצרים על קו השש עשרה, אי אפשר להכניס סיכה. אבל צריך להתמודד עם זה, אף פעם לא חשבנו שיהיו לנו חיים קלים. בסיבוב השני יהיה הרבה יותר קשה כי קבוצות למדו לנצל את הנקודות החלשות שלנו".

על הסיבוב הראשון המוצלח של קבוצתו אמר רוצ'ט: "היינו יכולים לבקש יותר טוב מזה, כי היינו במקום יותר טוב ממה שאנחנו עכשיו. עם האוכל בא התיאבון, כי אם כבר הוכחנו שאנחנו יכולים להיות בצמרת אז למה שלא נשאף להגיע לשם שוב. בסך הכל היה סיבוב טוב מאוד עם כדורגל טוב וחיובי. אני חושב שנכנסנו חזק לכדורגל הישראלי. כולם מחכים שניפול כי אנשים לא נהנים לראות את קרית שמונה למעלה. אין לי הסבר לזה, יכול להיות שקשה להם עם זה שאנחנו משחקים טוב ומפתיעים, אבל אנחנו נמשיך בשלנו".

"לאור העובדה שאנחנו מראים מה אנחנו שווים יהיה טעם של החמצה אם לא נגיע לפלייאוף העליון, כי מגיע לנו להיות שם", הוסיף רוצ'ט. " אנחנו קבוצה של צעירים שהיו אנונימיים עד לפני כמה זמן ואין ספק שרן מוציא מאיתנו דברים שלא ידענו שיש בנו, כמו עוצמה פנימית ומחויבות אדירה, בין אם זה לעצמינו לרן או לאיזי. רן העלה את רף הציפיות שלנו מעצמנו, הוא עשה איתנו קסם כשהוציא מאיתנו דברים שלא ידענו שיש בנו. מה שהוא עשה באמת זה שהוא גרם לנו להאמין בעצמנו, הוא עושה איתנו עבודה מדהימה בעיקר בחלק המנטלי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully