וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלברז נפרד מבית"ר: "מקווה לשוב בתור מאמן"

19.12.2010 / 13:06

נציגו של המגן הגיע להבנות עם קורנפיין על שחרורו ויעבור לצ'ילה או לפרו. פרננדז ממתין להצעה משופרת של פאסוס פריירה

נציגם של שני שחקני בית"ר ירושלים, כריסטיאן אלברז ודריו פרננדז, הגיע הבוקר (ראשון) לבית וגן לפגישה עם יו"ר המועדון, איציק קורנפיין. הסוכן לירן עטיה סיכם על עזיבתו של המגן הצ'יליאני וכמו כן אמור להגיע להבנות על עזיבתו של הארגנטינאי, שיעזוב בשבוע הקרוב.

לאלברז יש מספר בעיות אישיות בעקבותיהן הוא מעוניין לחזור לדרום אמריקה. אוניברסידד קתוליקה הצ'יליאנית הגישה לו הצעה רשמית וכן עשתה גם אוניברסיטריו לימה הפרואנית.

"עצוב לי מאוד לעזוב", אמר אלברז לאחר הפגישה. "אבל זאת החלטה שהתקבלה בגלל בעיה משפחתית. אני אקח הרבה דברים טובים מכאן, בעיקר את הזכייה באליפות ובגביע עם בית"ר ואני מקווה עוד לשוב לכאן בעתיד בתור מאמן".

פרננדז דחה את ההצעה שקיבל מפאסוס פריירה הפורטוגלית, אך זו צפויה להגיש לו הצעה משופרת בימים הקרובים והמו"מ בין הצדדים יימשך. גם הבלם האורוגוואי כריסטיאן גונזאלס נפרד מחבריו לקבוצה והוא מעוניין לעזוב את הקבוצה בינואר. בבית"ר אמרו לשחקן כי ישוחחו עמו על רצונו בימים הקרובים.

בתוך כל בבית"ר היו מרוצים מהניצחון אמש על עירוני קרית שמונה והקשר קובי מויאל אמר הבוקר לאתר הרשמי של המועדון: "המשחק לא התעלה לרמה גבוהה. פתחנו את המשחק טוב ואז הלכנו אחורה וזה נתן לקרית שמונה את הביטחון, אבל אחרי שניצחנו זה כבר לא מעניין 0:1 או 0:4, העיקר שניצחנו והשגנו שלוש נקודות. אנחנו יוצאים לפגרה עם עוד ניצחון וזה חשוב".

משה מישאלוב הוסיף: "היה חשוב לנו לסיים את הסיבוב עם ניצחון במיוחד אחרי ההפסד לעכו בשבוע שעבר. למרות שזה לא היה משחק טוב שלנו ידענו להפיק את המיטב ובסופו של דבר להשיג את השלוש נקודות. במחצית השנייה כל אחד מהשחקנים נתן את הלב והנשמה בשביל כל הקבוצה ואני חושב שזה דבר חשוב מאוד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully