וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנימין: "אנחנו שווים פלייאוף עליון"

הדס גרינברג

19.12.2010 / 12:50

הפועל עכו סיימה סיבוב חלומי, הקשר סבור ש"לא קיבלנו את הסיקור המגיע לנו" וחולם על הצעה נוספת מאחת מהגדולות

בהפועל עכו סיימו את הסיבוב הראשון של ליגת העל עם חיוך ענק לאחר הניצחון על בני סכנין שהציב אותם במקום החמישי בטבלה. בקבוצה מרוצים מאוד מכך שהקבוצה הצליחה להתגבר על מספר מעידות ולא נקלעה למשבר שצפו לה חלק מהאנשים.

קשר הקבוצה, בן בנימין, התייחס לסיום הסיבוב ואמר לוואלה! ספורט: "עשינו סיבוב כמעט מושלם, הפתענו אפילו את עצמנו עם מספר נקודות די גדול והייתי קונה את הכמות הזו גם בסיבוב הבא. אני לא יודע אם המקום החמישי הוא המקום הריאלי שלנו, אבל הוא מצביע על הסיבוב המצוין שעשינו. אני חושב שהוכחנו במהלך הסיבוב שהפועל עכו היא כבר לא גימיק וסופרים אותנו בצורה שונה. עצם זה שקבוצות באות ומסתגרות מולנו, זה אומר הכל".

על אף הסיבוב המוצלח , שחקני הקבוצה מרגישים שהם לא מקבלים את הפרגון הראוי ובנימין אמר: "ברור שמפריע שלא מפרגנים מספיק. כל אחד מצפה שעם ההצלחות יתייחסו אלינו יותר ברצינות. אני חושב שהתקשורת צריכה להתעסק גם בהפועל עכו. ניצחנו את מכבי תל אביב, בית"ר ירושלים וקרית שמונה, וסיימנו בתיקו נגד הפועל תל אביב. זה לא דבר של מה בכך. שיחקנו כדורגל אטרקטיבי, לא הסתגרנו נגד הקבוצות הללו ולא קיבלנו את הסיקור המגיע לנו".

אם בתחילת העונה נראה היה שעכו תסתפק בהישארות בליגה, כעת המטרות השתנו ובנימין אמר: "קודם כל אנחנו צריכים להמשיך באותה היכולת ולצבור כמה שיותר נקודות. הסיבוב השני יהיה יותר קשה כי קבוצות מתחזקות וכבר מכירות אחת את השנייה יותר טוב. אנחנו צריכים להמשיך בדרך שלנו ולעבוד קשה. אני מאמין שהשמיים הם הגבול מבחינתנו. אנחנו שווים פלייאוף עליון, אבל אם נסיים שם זה יהיה בונוס. המטרה העיקרית היא לסיים בפלייאוף אמצעי - גם שם נהיה מרוצים מאוד".

הפציעה דחתה את ההצעה של הפועל תל אביב

בנימין מתבלט משחק הלחימה וההקרבה שהוא מציג מדי שבוע ובצוות המקצועי לא חוסכים ממנו מחמאות. מאמן הקבוצה, אלי כהן, אף אמר עליו לאחר הניצחון על בית"ר ירושלים שהוא העוגן של הקבוצה.

הקשר, שלא מככב בכותרות כמו חבריו לקבוצה רועי דיין וג'קו ערפאת, אמר: "כולם כובשים והכל, אבל אני עושה את העבודה שלי בשקט, את העבודה השחורה. אין לי בעיה שהם יכבשו והקבוצה תנצח. אני בא לכל משחק ונותן מאה עשרים אחוז ואני מקווה לעזור לקבוצה בדרך שלי. אני חושב שאני תורם לקבוצה לא פחות מאחרים".

באשר למטרות האישיות שעומדות לנגד עיניו אמר הקשר: "המטרה של כל שחקן היא להתקדם ולשחק בקבוצה בכירה. אני מקווה שבסופו של דבר אני אצליח להגשים את זה ועבור לקבוצה גדולה"

בינואר הקודם קיבל בנימין הצעה מהפועל תל אביב, אך פציעה טרפדה את העסקה והוא עדיין זוכר את ההזדמנות שחמקה: "ברור שזה עובר לי בראש. כל אחד רוצה לשחק בהפועל תל אביב. זה מועדון גדול מאוד, יחד עם מכבי תל אביב ומכבי חיפה אלו המועדונים הגדולים בארץ. אבל אני לא מסתכל על ההצעה שהייתה אלא מסתכל קדימה וחושב שהכל מלמעלה, מה שצריך לקרות בסופו של דבר יקרה. אני מאמין שאם אני אמשיך ביכולת הזו אני אוכל להגיע לאחד מהמועדונים הגדולים".

בתוך כך בקבוצה שוקלים לערוך מחנה אימונים בפגרה הקרובה. היעד עדיין לא נקבע, כאשר אחת האופציות היא בקיבוץ איילות שבדרום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully