וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סבע: "לא רוצים להיות קרובים לפלייאוף התחתון"

הדס גרינברג

19.12.2010 / 10:15

חלוץ מכבי נתניה התאכזב מהצניחה למקום העשירי: "חיפה לא גדולה עלינו, נקווה שעוד שבועיים נחזיר את הביטחון לשחקנים"

במכבי נתניה התאכזבו אמש (שבת) מההפסד 3:0 למכבי חיפה, בעיקר לאור היכולת הלא טובה של הקבוצה, שאיימה על השער של הירוקים רק בדקות הראשונות ונעלמה לאחר מכן. בנתניה מחפשים בשבועות האחרונים להתחזק בחלוץ עם פתיחת חלון העברות בינואר, ואחד השמות החמים הוא חלוץ מכבי חיפה תומר חמד, שכבש אתמול לשערה של נתניה.

על אף היכולת הלא טובה של מרבית שחקני הקבוצה, בצוות המקצועי מרוצים משילובו של הבלם עומרי בן הרוש בהרכב, ונראה כי לאוניד קרופניק ימשיך להמתין להזדמנות מהספסל. דלה ימפולסקי, שהוחלף במחצית הראשונה וסובל מכאבים בברך, צפוי לעבור בדיקה לבירור חומרת הפציעה.

החלוץ אחמד סבע, שהיה חולה בשבוע החולף אך פתח לאור המחסור בחלוצים, אמר אחרי ההפסד לחיפה: "לא שיחקנו את המשחק שאנחנו מכירים, כל השחקנים לא היו במשחק וחבל. נקווה שעוד שבועיים נחזיר את הביטחון לשחקנים. אני לא חושב שמכבי חיפה גדולה עלינו, פשוט מאוד שיחקנו רק בחצי השעה ראשונה, ואם היינו כובשים המשחק היה יכול להתהפך".

על הקשיים של קבוצתו במשחקי החוץ אמר סבע: "נכון שבקופסא אנחנו נראים יותר טוב, אנחנו רגילים למגרש קטן ולקהל שדוחף אותנו בבית אבל זה לא הסיבה שהפסדנו לחיפה. לא באנו להתגונן אלא להוציא נקודות, אבל לא הצלחנו אז נחפש במקום אחר".

על המטרות העדכניות של נתניה אמר החלוץ: "אנחנו לא רוצים להיות קרובים לפלייאוף התחתון, אנחנו נהיה בפליאוף אמצעי ונמשיך לשחק כדורגל טוב ולהראות לכולם שאנחנו קבוצה. כשהתחלנו את העונה כולם הציבו לנו מטרות להיות בפלייאוף העליון, אבל אנחנו נשחק כדורגל עם תוצאות טובות ואם יהיה לנו צ'אנס אז ניאבק על הפלייאוף העליון".

סבע התייחס גם לאפשרות שהחיזוק יבוא על חשבונו: "אני עושה את העבודה שלי בינתיים, ואני אמשיך לשחק ולתת את כל כולי למכבי נתניה. אם יהיה חיזוק בחלוץ אני אקבל את זה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully