וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר פנתה לדנין, מכבי פ"ת מעוניינת בהארכת החוזה

בבירה בדקו אפשרות להחזירו. זנדברג: "הראש רק בכדורגל". סנסוני הוחלף מחשש שיתעמת עם אבו זייד שפצע אותו

בית"ר ירושלים פנתה בימים האחרונים לאלירן דנין ובדקה אפשרות להחזירו לשורותיה בינואר. הדבר הובא לידיעתם של אנשי המועדון ולפיהם המהלך ייצא לפועל משתי סיבות: רמת השכר של המגן והעובדה שבמכבי פתח תקוה בודקים אפשרות להאריך את חוזהו בשלוש שנים. דנין חזר לאחרונה להרכב ומציג יכולת טובה ובמועדון אמרו אתמול: "אין סיבה שנשחרר אותו, ייתכן מאוד שהוא יישאר בקבוצה גם בעונה הבאה". גורמים בבית"ר ירושלים אישרו אמש כי נעשו גישושים אצל המגן. לאחר התבוסה על בני יהודה אתמול, במועדון שוב שיבחו את המאמן פרדי דוד. "הוא עושה עבודה מצוינת, אבל יותר מזה, הוא מביא תוצאות. מכבי פתח תקוה של היום מזכירה את הקבוצה ששיחקה באירופה. התקפה קטלנית והגנה יציבה".

השוער איבאן מאנצה ביקש לעזוב את הקבוצה ובימים הקרובים ינסה למצוא קבוצה אחרת באירופה שתקלוט אותו. שוער המשנה החל מינואר יהיה צליל חתוכה. בקבוצה החמיאו אתמול למיכאל זנדברג שחזר להרכב והציג יכולת מצויינת, כמו גם לקשר האחורי רועי בקל שמרשים במשחקו השלישי ברציפות בהרכב. "היה משחק לא רע, במחצית הראשונה שיחקנו מצוין ובשניה הורדנו הילוך. מה שחשוב זה שלא ספגנו", אמר זנדברג. "מה שהיה עם פרדי שייך לעבר, הראש שלי רק בכדורגל. יש בי את הרעב".

סבסטיאן סנסוני רשם את משחקו הטוב ביותר העונה כשכבש ובישל. במחצית השניה נרשם עימות בינו לבין חסן אבו זייד מבני יהודה שנכנס כמחליף. אבו זייד פצע את סנסוני בעבר והקשר שנראה כעוס מאוד במהלך המשחק וזרק כמה מילים לעברו של הקשר הוחלף לקראת הסיום, מחשש שיורחק.

במהלך הפגרה אמורה הנהלת הקבוצה להיפגש עם הבלם ניצן דמארי במטרה להאריך את חוזהו בשלוש שנים נוספות. גם המגן הפצוע אורי אוזן אמור לקבל הצעה להאריך את חוזהו, אם כי לגביו מדובר בעונה נוספת. מורד מגמאדוב אמור לחזור לפעילות רק לאחר הפגרה, כשנבנתה לו תוכנית אימון שתזרז את תהליך ההחלמה שלו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully