וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סולומון: "ריסקנו את האינטנסיביות שלהם"

רכז הפועל ירושלים חגג את הניצחון על בני השרון. קטש: "הקהל הכניס את הכדורים, לא השחקנים". שמיר: "כואב לנו מאוד"

כשלי ניילון מבני השרון קבר הערב (שבת) את הג'אמפ הענק שלו, 11 שניות לסיום, שהעלה את קבוצתו ליתרון 3, התחושה על הספסל הירושלמי היתה ברורה. אסור בשום אופן להפסיד. הפסד לא היה רק פוגע במאזן של הקבוצה בליגה או מכעיס את האוהדים. היו עלולות להיות לו השפעות רעות מאוד ברמת המורל של הקבוצה, שהגיעה אחרי הפסד לריגה ביורוקאפ, ועומדת בפני משחק קריטי מול קאחסול סביליה באמצע השבוע. אלא שירושלים כמו ירושלים לא ויתרה בקלות, דאוול צלף שלשה שהובילה להארכה, ושם היד המטורפת של סולומון עשתה את העבודה, בדרך לניצחון 93:102.

"בני השרון הגיעו לכאן להילחם", אמר סולומון הנרגש בסיום, "אבל ריסקנו את האינטנסיביות שלהם. התחממנו ברגעים הנכונים, גם אני, גם ג'ייסון (ריץ') וגם יובל נעימי), ובעיקר דיון שהשלשה שלו נתנה לנו את ההזדמנות להגיע להארכה". סולומון המשיך ואמר: "האוהדים שלנו נתנו לנו תמיכה אדירה, והיינו חייבים לתת 110 אחוז כשהחבר'ה האלה מאחורינו".

גם קטש היה מרוצה מאוד מהחזרה של הקבוצה למשחק בסיום. "היתה כאן חווית כדורסל עם הרבה אמונה שלנו בסוף", אמר המאמן. " הקהל הכניס את הכדורים פנימה, לא השחקנים. פתחנו את המשחק טוב אבל יש לנו הרבה עליות וירידות במהלך המשחק. צריכים לתקן את זה". על משחקה של הקבוצה ביורוקאפ השבוע אמר קטש: "כדורסל צריך לשחק 40 דקות. יש לנו רוטציה קצרה. צריך להמשיך את זה ביום שלישי ולהמשיך מהדקה הראשונה. אנחנו מאמינים ביובל נעימי ואני מקווה שהרווחנו היום גם את דיון דאוול. אפשר לראות בכל רגע שסולומון על המגרש שהוא בא לשחק ולוקח ברצינותך את תפקיד הקפטן".
על דיון דאוול אמר קטש: "אני מאוד מאמין בו לא משנה כמה הוא יחטיא. יש את האמונה שהוא תמיד יקלע את הזריקה הבאה".

בבני השרון היו כצפוי המומים מעט בסיום. "היתה טעות בהגנה שלנו", אמר שמיר בסיום, ואז חזר אל הרטוריקה הקבועה של המועדון בתקופה האחרונה: "אני לא אוהב לדבר על שופטים בכללי אבל היתה עבירה בארבע הפרש. לא שרקו לעבירה על רון סטיל שחדר לסל. הם שיחקו בהרכב נמוך ונכנסו למצב שכל הדברים הולכים להם. כואב לנו מאוד אבל צריך לדעת להתקדם".

גם דן גרונפלד היה שבור בסיום: "זה הפסד קשה עבורנו", אמר השחקן, "החזקנו מעמד אבל בסוף הפסדנו. אבל מאוכזבים מאוד. אנחנו עובדים על העקרונות בהגנה שלנו. אבל זה המשחק, הם התנפלו עלינו בהארכה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully