וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרננדז דחה את הצעת פאסוס פריירה

18.12.2010 / 10:36

הקבוצה הפורטוגלית תגיש לקשר של בית"ר הצעה משופרת בימים הקרובים. אלברז קיבל הצעות רשמית מצ'ילה ופרו

על אף שלא הרשימה יתר על המידה, בית"ר ירושלים רשמה אמש (שבת) שלוש נקודות חשובות מאוד כאשר גברה בביתה 0:1 על עירוני קרית שמונה. מול היציעים הריקים בטדי התקשו הירושלמים במחצית הראשונה, אך שער בודד מבעיטה חופשית נהדרת של אבירם ברוכיאן בדקה ה-54 הכריעה למעשה את המשחק, והנחילה לחבורה של רן בן שמעון משחק רביעי ברציפות ללא ניצחון. הקבוצות יוצאות לפגרה במצבי רוח שונים לגמרי.

המגן כריסטיאן אלברז, ששב להרכב, צפוי לעזוב את ישראל בימים הקרובים. בסוף השבוע דיברו בבית"ר על כך שהדברים קרובים להיות סגורים והשחקן יהיה הראשון לעזוב את המועדון. לאלברז יש מספר בעיות אישיות בעקבותיהן הוא מעוניין לחזור לדרום אמריקה. אוניברסידד קתוליקה הגישה לו הצעה רשמית לשחקן וכמוה גם אוניברסיטריו לימה הפרואנית.

השחקן יחליט בימים הקרובים יחד עם נציגו לירן עטיה באילו מההצעות הוא בוחר, כאשר ההצעה הכספית מפרו גבוהה יותר, אך הרצון לחזור למולדתו עשוי לגרום לו לוותר על חלק משכרו. אלברז התייחס לעתידו: "דברים עדיין לא סגורים, אבל הכיוון הוא לחזור לצ'ילה. פרו לא על הפרק כרגע".

גם הבלם האורוגוואי כריסטיאן גונזאלס נפרד מחבריו לקבוצה והוא מעוניין לעזוב את הקבוצה בינואר. בבית"ר אמרו לשחקן כי ישוחחו עמו על רצונו בימים הקרובים.

הקשר הארגנטינאי דריו פרננדז, דחה את ההצעה שקיבל מפאסוס פריירה הפורטוגלית, אך זו צפויה להגיש לו הצעה משופרת בימים הקרובים והמו"מ בין הצדדים יימשך.

ברוכיאן: "אחרי כל גול אני רץ לאורי"

אורי מלמיליאן, שהתחבק בהתרגשות עם אחיינו אחרי כיבוש השער, נראה מחויך בסיום. "קרית שמונה שיחקה טוב מאיתנו, עשינו הרבה הגנה אבל אני קונה את זה", אמר מלמיליאן, "בית"ר הייתה חייבת ניצחון ושלוש נקודות היום. זה ייתן לנו ביטחון, אני מקווה שנתחזק בפגרה. היינו צריכים לכבוש היום שער נוסף וגם הגיע לנו פנדל ברור.

"לא לימדתי את ברוכיאן שום דבר", אמר מלמיליאן, שכזכור היה אמן בבעיטות חופשיות, "כשהוא בכושר אז רואים איך הקבוצה נראית. הוא בעט היום בעיטה ששוווה שלוש נקודות. אני לא יודע איך מנתחים את בית"ר ירושלים, אף אחד לא מנתח אותה נכון. צריך זמן וסבלנות, יש לנו שחקנים צעירים ועוד צעירים ישחקו במהלך העונה. היום אנחנו עם נקודה פחות מקבוצות שפתחו חזק את העונה עם הרבה סבלנות"

אבירם ברוכיאן שמח גם הוא בסיום: "טיפים אני תמיד מקבל מאורי בחינם. קשה לי להסתיר את הרגשות שלי, אחרי כל גול אני רץ לאורי ואני מרגיש שאני חייב לרוץ ולחבק אותו. במחצית הראשונה הייתי עצבני כי אני חושב שצריך לשחק מהצד שלי יותר מאשר מצד שמאל. קרית שמונה היו יותר טובים מאיתנו, אבל ממצב אחד כבשנו וזה היופי בכדורגל.

"אם הקהל שלנו היה פה היה שמח. אני קורא לאוהדים שלנו להפסיק עם הקריאות הגזעניות, וגם הגיע הזמן שיפסיקו עם העונש הזה של משחק ללא קהל. אני הגעתי היום עם מוטיבציה נמוכה יותר ממה שהייתי מגיע אם היה כאן קהל".

בן שמעון: "שלטנו לחלוטין"

אחרי לא מעט משחקים שקרית שמונה ניצחה בלי לשחק טוב, הערב היא שיחקה טוב אבל ירדה מנוצחת. רן בן שמעון, שראה את קבוצתו רושמת משחק רביעי ברציפות ללא ניצחון, אמר בסיום: "בשתי המחציות הייתה שליטה טוטאלית של קרית שמונה. הגול הגיע משום מקום. זה היה המשחק הכי חד צדדי בליגת העל העונה, אבל היינו די עקרים.

"יש מחשבות על חיזוק", הודה המאמן, "אנחנו רוצים לצרף שחקנים ולהפוך את הקבוצה ליותר מסוכנת בחלק הקדמי, אנחנו יודעים מה הבעיות שלנו. שלטנו היום במשחק, היה משחק חד צדדי לגמרי ולא הצלחנו לכבוש אז עכשיו צריך להסביר.

על משחק הרדיוס ללא קהל: "לשחק ללא קהל זה חסר ערך, זה קצת עצוב להיות במשחק כדורגל ללא קהל. גם אי אפשר לצעוק כי כולם שומעים אותך"

(עדכון ראשון: 17.12, 21:40)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully