וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל פ"ת - הפועל חיפה: שובו של אסוס

למרות העימות עם נעים, הצרפתי יפתח בהרכב. שירזי מתלבט לגבי אראל. עמוס ימשיך בין הקורות, קאלה בדרך החוצה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טריוויה

הפועל פתח תקוה לא הצליחה לנצח את הפועל חיפה בכל שלושת המפגשים האחרונים שאירחה, נתון די חריג בהשוואה למאזן הביתי שלה מול האדומים – מתוך 53 משחקים היא ניצחה ב-27 (קצת יותר מ-50 אחוזי הצלחה), עם מאזן שערים מרשים של 48:81, וזה אומר – ספיגה של פחות משער אחד למשחק. הבעיה של פתח תקוה מתחילה בששת המשחקים האחרונים מול חיפה בבית, כשבחמישה מהם ספגה שני שערים. הפעם האחרונה שניצחה במפגש הזה הייתה במאי 2005, 0:1 קטן, משער של עומר בוקסנבוים. השחקן היחיד שמשחק בקבוצה היום וכבש מול האדומים במפגשים האחרונים היה גיא צרפתי.

מפתחות וטקטיקה

הפועל פתח תקוה:

פרשת ג'ונתן אסוס לא השפיעה על יובל נעים והקשר האחורי יחזור להרכב. נעים שוחח שוב עם אסוס והשניים החליטו לפתוח דף חדש לאחר שהשחקן התחצף למאמנו, הושעה, התנצל וחזר לסגל. על פי התרגול, יגאל אנטבי יחזור לעמדת המגן השמאלי על חשבונו של ניסן אלקלעי, שלא ישחק בגלל צבירת כרטיסים צהובים. אייל שן תורגל בקישור האחורי ומי שאמור לשוב להרכב יהיה ישראל זגורי, שהחלים מפציעה. אלון תורג'מן הוא זה שאמור לשלם את המחיר ויפתח על הספסל. באסיפה שם המאמן דגש על העמידה הטקטית והורה לאסוס ושן ולסגור חזק את מרכז המגרש. "עדן בן בסט השחקן המסוכן שלהם, שימו לב אליו", אמר נעים והקרין קלטות של היריבה. "אנחנו קבוצת תחתית, ואתם צריכים לשחק בצורה הזאת. קודם כל המחויבות, השיפור ברמת הכדורגל תגיע אחר כך".

הפועל חיפה:

לפי התרגול באימון המסכם נראה כי ניצן שירזי לא יבצע שינויים לעומת ההרכב שניצח בשבוע שעבר 0:2 את מ.ס אשדוד, אך המאמן עדיין מתלבט האם לשתף את גל אראל, שהושעה בשבוע שעבר לאחר שחבט בפניו של רן אבוקרט. אראל שב להתאמן השבוע ועשוי לפתוח במקומו של הישאם כיוואן. השוער גד עמוס ימשיך לפתוח בין הקורות על חשבון קאלה דרשלר. בשלב זה נראה כי קאלה ינסה למצוא לעצמו קבוצה חדשה בינואר. החלוץ ניקולה גרוביישיץ' ייכלל בסגל למשחק בפעם האחרונה לפני שיעזוב את הקבוצה. בפגרה ינסו בקבוצה למצוא חלוץ זר במקומו.

יעמדו למבחן

הפועל פתח תקוה: ג'ונתן אסוס

בצל העימות עם מאמנו, יהיה מעניין לראות מה יקרה לקשר האחורי של הפועל פתח תקוה. אם אסוס ינתב את העצבים שצבר מאז הפרשה לכיוון חיובי, הקבוצה תרוויח את השחקן הקשוח שקשה מאוד לעבור. אם אסוס ימשיך להתרכז בכל דבר אחר חוץ מכדורגל, יובל נעים לא יהסס לייבש אותו על הספסל. יכול להיות שהפרשה הזאת עשתה רק טוב לפתח תקוה. כשאסוס עצבני, משהו קורה לו. ועד עכשיו באמת שלא קרה שום דבר.

הפועל חיפה: גד עמוס

השוער בן ה-22 נחשב לכישרון גדול כשהיה צעיר, אלא שלא הצליח לתפוס מקום של קבע בשער של קבוצה בליגת העל. לפני שני מחזורים ובעיקר בעקבות היכולת החלשה של קאלה דרשלר, קיבל עמוס את אפודת השוער הראשון והחזיר עם יכולת טובה וספיגה אחת. המשחק מול הפועל פתח תקוה רגע לפני חלון ההעברות של ינואר, יהווה מבחן גדול עבור השוער שינסה להוכיח לניצן שירזי שאפשר לסמוך עליו כשוער הראשון של הקבוצה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

הרכבים משוערים

הפועל פתח תקוה: שניר דורי, איאד חוטבא, גל כהן, דניאל אדו, יגאל אנטבי, ג'ונתן אסוס, אייל שן, גיא צרפתי, ישראל זגורי, ג'וניור ויסה, דודו ביטון.

הפועל חיפה: גד עמוס, עומר ורד, סביטי ליפנייה, גולן חרמון, אייל טרטצקי, אושרי רואש, יוסי דורה, חנן ממן, הישאם כיוואן (גל אראל), סשה סטויאנוביץ', עדן בן בסט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully