וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נחתם הסכם איחוד היסטורי באום אל פאחם

דאבל פס

17.12.2010 / 17:10

עירוני ג'ת ומ.ס. אום אל פאחם יתאחדו בעונה הבאה בלאומית תחת השם "איחוד בני אום אל פאחם", כל עוד ג'ת תצליח לשרוד

עירוני ג'ת נלחמת בתחתית הליגה הלאומית ומקווה לשרוד בעונת הבכורה שלה, אבל כבר כעת ברור כי היא תצליח להישאר, כאשר היא תתאחד עם הקבוצה הבכירה של העיר אום אל פאחם, מ.ס. אום אל פאחם, המשחקת כרגע בליגה א' צפון. בשעות הצהריים של יום שישי נחתם הסכם האיחוד ההיסטורי בין הקבוצות, לאחר שניסיונות קודמים כשלו ונוצר פיצול ספורטיבי בעיר.

שיאה של המתיחות הייתה בתום העונה שעברה, אז מ.ס אום אל פאחם סיימה במקום הראשון בליגה א' צפון, אך זמן קצר לאחר מכן הורשעו מאמנה סמיר עיסא והשחקן ווהאב ברכאת בניסיון לשחד שחקנים מג'ת. השניים הורחקו לשנתיים מהמגרשים, למ.ס. אום אל פאחם הורדו 15 נקודות וג'ת מצאה את עצמה בליגה הלאומית. הרוחות באום אל פאחם סערו, ובקרב שוחרי הספורט בעיר הוכרז חרם כנגד ג'ת, שנאלצה העונה לנדוד למגרש בעילוט ולסבול מנוכחות מועטה של קהל במשחקיה.

על פי המסמכים שנחתמו, הקבוצה החדשה שתשחק בליגה הלאומית תקרא "איחוד בני אום אל פאחם". מסמכי האיחוד יוגשו להתאחדות תוך חודשיים והקבוצה המאוחדת תחזור לשחק באום אל פאחם. כמחווה של רצון טוב תעביר מ.ס. אום אל פאחם לג'ת כבר בתחילת השבוע את פריד טאהר, וואליד עבאס, דניאל ברק, דאוד עליסאת וראיד ג'בארין. לשחקני מ.ס. אום אל פאחם מליגה א כבר נמסר כי הקבוצה תתבסס עד סוף העונה על שחקני נוער ופליטים מהסגל של ג'ת בלבד וזאת בכדי לחסוך בהוצאות.

"מדובר ברגע היסטורי", אמר נביל חלוק, יו"ר עירוני ג'ת. "תהיה לנו קבוצה חזקה בליגה הלאומית עם אלפי אוהדים מאום אל פאחם. כבר בתחילת השבוע יצטרפו להנהלה שלנו חמישה חברי הנהלה ממ.ס. אום אל פאחם. אני מברך על האיחוד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully