וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוטבול: המחליפים

18.12.2010 / 0:05

מאט פלין מגרין ביי צפוי לפתוח בפוקסבורו במקום ארון רוג'ר. טיבו יפתח בדנבר, מקנאב בחוץ בוושינגטון, קאסל ופארב בספק

ה-מקרה של השבוע היה, כמובן, התיקול של מאמן הכושר של הג'טס סאל אלוסי על נולאן קרול ממיאמי. ה-NFL נכנסה לעובי הקורה, ואם יתברר שאלוסי לא פעל לבד, נראה שהג'טס לא יוכלו להתחמק מעונש. תעזבו לרגע את הנושא של בריאות השחקנים - כשמאמן מהצד מתקל שחקן במגרש, נוצרת אווירה שהכל שכונה. וואלה, דברים כאלה לא ראינו אפילו פה, בליגת העל שלנו.

המדור תוקל בשבוע החולף עם 9 ניחושים נכונים מ-16 משחקים (כולל המפגש של יום חמישי בין סן דייגו לסן פרנסיסקו) ועומד על 118 מ-208 (56.7 אחוז). ועכשיו, בואו נראה מה מכינות לנו הרשתות.

דונובן מקנאב שחקן וושינגטון רדסקינס. Larry French, GettyImages
בשלב הזה די ברור שהחוזה אתו לא ימומש. מקנאב בחוץ עד סוף העונה/GettyImages, Larry French

METV:

20:00: בולטימור - ניו אורלינס

23:15: פיטסבורג - ניו יורק ג'טס

FOX:

20:00: ניו יורק ג'איינטס - פילדלפיה

23:15: סיאטל - אטלנטה

ESPN:

3:20, בין ראשון לשני: ניו אינגלנד - גרין ביי

3:30, בין שני לשלישי: מינסוטה - שיקגו

שחקן בולטימור רייבנס ווילי מגאהי. רויטרס
וויליס מגאהי והרייבנס פוגשים את האלופה. צפו לסמאשמאות'/רויטרס

פילדלפיה מחפשת ג'ק-פוט (שעה ראשית: 20:00)

ניו יורק ג'איינטס (4:9) - פילדלפיה (4:9)

המפגש רווי המתח במדולנדס בא בזמן הנכון. אחת משתי הקבוצות הללו תהיה אלופת ה-NFC מזרח, כשלפילי יש כרגע יתרון בזכות הניצחון מהמשחק הראשון בין השתיים. האיגלס חוזרים מניצחון קשה בדאלאס, בעוד הג'איינטס טיילו בשבוע הרפתקני בדטרויט, בניצחון על מינסוטה. יש לזכור שפילדלפיה ניצחה בכל חמשת המפגשים האחרונים, אבל היא, כמובן, לא יכולה לזלזל באחת ההתקפות הפרודוקטיביות ביותר בליגה, עם שני רצים, ברנדון ג'ייקובס ואחמד בראדשו, שמגיחים למספרים יפים בכל משחק.

התחזית שלנו: ג'איינטס, הפעם


בולטימור (4:9) - ניו אורלינס (3:10)

שתי הקבוצות ניצחו בשבוע שעבר ומוכנות לתקוע יתד בפלייאוף. הסיינטס יבטיחו מעשית את העלייה עם ניצחון, הרייבנס יעשו זאת אם ינצחו והסטילרס יגברו על הג'טס. ניו אורלינס גמגמה בפתיחת העונה, אבל יש לה שישה ניצחונות רצופים ולא פחות חשוב - חמישה W בחוץ בשישה משחקים. הרייבנס כמעט שמטו יתרון בן 21 ביוסטון, אולם התעשתו בהארכה. ניו אורלינס עלולה להחסיר את כריס אייבורי, הרץ האחורי שהצטיין בשבועות האחרונים, פייר תומאס צפוי לפתוח במקומו.

התחזית: הולכים עם סוס מנצח. ניו אורלינס


אינדיאנפוליס (6:7) - ג'קסונוויל (5:8)

במשחק הזה תלויה העונה של הקולטס. הפסד - והם יראו את הפלייאוף מהבית, לראשונה מאז 2001. מבחינת הג'אגוארס, הם יודעים שבמקרה שייצאו מלוקאס אויל כשידם על העליונה, יזכו לראשונה בראשות ה-AFC דרום, שהוקם ב-2002. העונה האחרונה שבה היו אלופי בית הייתה 1999, אז זכו ב-AFC מרכז. אינדיאנפוליס תצטרך לעשות מה שלא עשתה כל העונה - לרוץ ולעצור את הריצה של היריב, במקרה הזה מוריס ג'ונס-דרו ורשאד ג'נינגס, שפרץ בשבועות האחרונים קדימה. דומיניק רודס, האיש שתמיד עוזב את אינדי וחוזר אליה, צפוי לפתוח כרץ של הקבוצה.

התחזית: הימור קשה. הלכנו בכל זאת עם הקולטס

ראשאד ג'נינגס שחקן ג'קסונוויל ג'אגוארס. Frederick Breedon, AP
פתאום, בנוסף לג'ונס דרו לאינדי יש משימה נוספת, לעצור אותו. ג'נינגס/AP, Frederick Breedon

סט. לואיס (7:6) - קנזס סיטי (5:8)

משחק חשוב לשתי הקבוצות. הראמס יודעים שכדי להיות תלויים רק בעצמם ב-NFC מערב, הם צריכים לנצח את ההתמודדות הזו. הצ'יפס, מבחינתם, מרגישים את הרוח הגבית של הצ'ארג'רס, שהניצחון שלהם ביום חמישי על סן פרנסיסקו טרף היטב את הקלפים ב-AFC מערב. השאיפה של הצ'יפס היא שמאט קאסל יהיה בריא, אחרת הם צפויים לעוד יום ארוך עם ברודי קרויל מאחורי הסנטר.

התחזית: היינו הולכים על הצ'יפס, אבל בלי קאסל זו נראית משימה לא פשוטה. ראמס


טמפה ביי (5:8) - דטרויט (10:3)

בעוד ב-NFC מערב אנחנו מדברים על פלייאוף לקבוצות עם מאזן שלילי, הבאקנירס אוכלים חצץ למרות עונה טובה בדרום. טמפה ביי ניצחה בוושינגטון בצורה ביזארית, בזכות הוצאה גרועה לפועל של בעיטת בונוס, הליונס קצרו ניצחון על גרין ביי. אבל זה היה בבית, כשבחוץ הם עומדים על 26 הפסדים רצופים. איך אומרים? כל הפסד מקרב את הניצחון הבא.

התחזית: נכון. אבל הניצחון הבא לא יגיע השבוע. טמפה ביי


טנסי (8:5) - יוסטון (8:5)

שתי קבוצות עצובות ייפגשו בנשוויל, שתיים שפתחו היטב את העונה והפכו לגל של כלום. הטייטאנס יעלו עם קרי קולינס בעמדת הקוורטרבק, הטקסאנס רק ינסו להמתיק את העונה הזו עם סוויפ על היריבה ממזרח. המפגש הקודם הבליט את קרב האגרופים בין אנדרה ג'ונסון לקורטלנד פיניגן. נראה שרק עימות דומה יעלה אותו הפעם לכותרות.

התחזית: יוסטון


קרוליינה (12:1) - אריזונה (9:4)

אוי, מדוע נגזר עלינו לשמוע בכלל שיש משחק כזה? יאללה, ניצחון לקרדינלס. נקסט!

דרו סטנטון שחקן דטרויט ליונס. Gregory Shamus, GettyImages
האם השבוע יצליחו, סופסוף, דרו סטנטון ודטרויט לנצח בחוץ?/GettyImages, Gregory Shamus

מיאמי (6:7) - בפאלו (10:3)

שתי הקבוצות חוזרות משבוע מוצלח, אבל בעוד לבילס זה היה ניצחון סמלי, הדולפינס הדליקו במדולנדס שביב של ניצוץ לסיכויי הפלייאוף הקלושים שלהם. עם זאת, מיאמי מזעזעת העונה בבית ולא ניצחה בשני משחקים רצופים, משהו שהבילס דווקא כן עשו. אז על מי נלך פה?

התחזית: לא מהמרים על בפאלו... בדרך כלל. אבל נחה עלינו הרוח. גו, בילס


סינסינטי (11:2) - קליבלנד (8:5)

הדרבי של אוהיו יהיה קרב עצוב בין שתי קבוצות שחושבות כבר על הדראפט ובין שני מאמנים שמעמדם כלל לא בטוח. ההחלטות של אריק מנג'יני בהפסד לבפאלו העלו אותו שוב על הכסא החם בקליבלנד, בעוד התהייה בסינסינטי היא מתי יימאס להם ממרווין לואיס. קולט מקוי יפתח עד תום העונה בקליבלנד (כי ג'ייק דלהום נורא ואיום).

התחזית: ניצחון לבנגאלס


דאלאס (9:4) - וושינגטון (8:5)

שניים ממועדוני הפוטבול הגדולים והמפוארים בליגה חולקים ביניהם תשעה ניצחונות מתוך 26 משחקים, וזה, יותר מהכל, מספר את סיפור העונה העגומה שלהם. להתמודדות הזו אין שום משמעות, מעבר, כמובן, ליוקרה. לרדסקינס נמאס לחלוטין מדונובן מקנאב ורקס גרוסמן יפתח במקומו. "אמרתי לדונובן שלא יפתח עד סוף העונה", אמר המאמן מייק שנאהאן, "וגם לא יכולתי להבטיח לו שיהיה כאן בעונה הבאה". הסוף?

התחזית: רדסקינס

דייויד נלסון שחקן בפאלו בילס. David Duprey, AP
"היי, חבר'ה, שמעתם? מצאנו אידיוט שיהמר עלינו". דייויד נלסון מבפאלו/AP, David Duprey

לנצח, לפני המפולת (שעה ראשית: 23:05-23:15)

פיטסבורג (3:10) - ניו יורק ג'טס (4:9)

שבוע סוער עבר על הג'טס בגלל פרשת סאל אלוסי, אבל מה שלא פחות חמור הוא ההפסד למיאמי. ההשמטה האיומה של סנטוניו הולמס באנדזון היא מיקרוקוסמוס לחוסר השקט שעובר על רקס ריאן ושחקניו, שלא יכלו לקבל משחק קשה יותר לצאת בו מהמשבר. ניו יורק תצטרך להשתמש בריצה באופן מוגבר, מה שלא עשתה לאחרונה ושגרם לבריאן שוטנהיימר, שהאוהדים רוצים את פיטוריו, להתגונן. "דבר אחד אני יודע - אני מאמן פוטבול טוב מאוד", אמר מתאם ההתקפה של הג'טס. הוא יצטרך להוכיח את זה מול ג'יימס הריסון, טרוי פולמאלו וג'יימס פריור. הסטילרס מחפשים ניצחון חמישי ברציפות ויקוו גם למעידה של ניו אינגלנד, כשהם חושבים על ביתיות לכל אורך הדרך.

התחזית: ניצחון ל... ג'טס (באמת, זו לא טעות)


סיאטל (7:6) - אטלנטה (2:11)

לאחר שבעה ניצחונות רצופים, הפאלקונס מגיעים לקווסט פילד, המגרש הרועש ביותר בליגה. המטרה שלהם אחת: לצאת עם ניצחון. בלי קשר לתוצאה, הם כנראה יבטיחו רשמית עלייה לפלייאוף, שכן אחת מהשלוש צריכה להפסיד: גרין ביי, הג'איינטס או שיקגו, משימה שלא נראית מורכבת מדי. הסיהוקס, שהושפלו בסן פרנסיסקו, לא יוותרו בקלות, כשהם יודעים שאם יצליחו איכשהו לגרום לפאלקונס להפסיד, יגברו סיכוייהם לזכות בבית הגועלי של ה-NFC מערב.

התחזית: אטלנטה


אוקלנד (7:6) - דנבר (10:3)

טים טיבו רשם מסירה אחת בקריירת ה-NFL שלו, ובחור השחור הוא צפוי להוסיף עוד כמה למאזן הזה. טיבו התאמן השבוע על מרבית הסנאפים של הברונקוס, וצפוי לערוך את הפתיחה הראשונה שלו בקריירה. הריידרס כבר ראו איך הם מנצחים בג'קסונוויל וסוגרים את הפער על קנזס סיטי וסן דייגו, ואז באה קריסה במחצית השנייה והעונה שלהם הלכה לאיבוד. הם יוכלו להתנחם מול הברונקוס בסוויפ עונתי ובעלייה למאזן 0:5 בתוך הבית. שמחת עניים.

התחזית: עם טיבו בהרכב הם יעשו את זה. ניצחון לאוקלנד

טים טיבו שחקן דנבר ברונקוס. Jack Dempsey, AP
הפעם הוא לא יהיה במגרש בשביל מהלכי אופשן. טיבו/AP, Jack Dempsey

הכל פתוח במינסוטה

ניו אינגלנד (2:11) - גרין ביי (5:8) - 3:20, בין ראשון לשני

מאט פלין לא יכול היה למצוא מקום יותר גרוע לפתוח בו לראשונה בקריירה מאשר פוקסבורו, אבל זה כנראה מה שיקרה. ארון רוג'רס עבר זעזוע מוח בדטרויט, ובגרין ביי לא רוצים לסכן את השחקן, לו היה זה המקרה השני העונה. בניו אינגלנד חזר הרוקי הסנסציוני דווין מקורטי להתאמן, אבל הוא עדיין בסימן שאלה למשחק. במקרה של ניצחון, הפטריוטס יפיקו רווח מהמשחק בפיטסבורג. ניצחון של הסטילרס יבטיח להם שבוע חופש בפלייאוף, ניצחון של הג'טס יבטיח להם את הביתיות עד הסופרבול.

התחזית: ניו אינגלנד


מינסוטה (8:5) - שיקגו (9:4) - 3:30, בין שני לשלישי

שתי הקבוצות עברו שבוע קשה, כשבמקרה של הווייקינגס זה לא כלל רק הפסד, אלא גם חיפושים אחרי איצטדיון חלופי. קריסת המטרודום לא הותירה להם ברירה, וההתמודדות תיערך באיצטדיון הפתוח של אוניברסיטת מינסוטה. יהיה כיף וחם, בואו עם חולצות קצרות. מקצועית, הווייקינגס מחפשים קוורטרבק לאחר שטרוואריס ג'קסון סיים את העונה וברט פארב בספק גדול. פטריק ראמזי בכוננות.

התחזית: ניצחון לברס

מאט פלין שחקן גרין ביי פאקרס. Gregory Shamus, GettyImages
לא משחק אידיאלי להתחיל בו את הקריירה. פלין/GettyImages, Gregory Shamus

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully