וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני סכנין - הפועל עכו: ערפאת מחפש נקמה

החלוץ ששוחרר מהקבוצה הביתית, יחזור עם עכו לדוחא: "אני מחכה להתפוצץ מחר". מאיר כהן ישוב אל בין הקורות בסכנין

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טריוויה

בשנים האחרונות הפועל עכו ובני סכנין חלקו אותה ליגה רק בשתי עונות. בעונה שעברה וב-06/07. אם נסתכל על ההיסטוריה באותם מפגשים בשנים הללו נגלה כי עכו עדיין לא הצליחה לנצח בדוחא, ובכלל מתוך חמישה מפגשים יש שלושה ניצחונות לסכנין ואחד לעכו ועוד תיקו אחד ביניהן. למרות הסטטיסטיקה המצוינת של סכנין מול עכו, חשוב לזכור כי העונה סכנין עדיין לא ניצחה בדוחא והוציאה רק נקודה אחת שם בשישה משחקים. סכנין גם תפגוש מחר את האחת ההתקפות החזקות בליגה, כשהיא בסך הכל הבקיעה רק חמישה שערים בבית העונה.

ג'קו ערפאת, שהיום לובש את מדי עכו, בישל בשנה שעברה ללירן כהן את שער הניצחון של סכנים על קבוצתו העכשווית ב-0:1 במחזור ה-21 בעונה שעברה. באותו המשחק ערך אבודו אוקוצ'ה את הופעת הבכורה שלו בעכו, אבל מחר הוא לא יפתח בהרכב של אלי כהן. המפגש הנוסף שהתקיים בין השתיים בעונה החולפת אומנם הסתיים בתיקו, אבל הוביל לפיטוריו של ערן קוליק מסכנין והוא זכה לליווי משטרתי עם היציאה מאצטדיון גרין.

מפתחות והכנות

בני סכנין:

חרף המצב בטבלה בסכנין ניסו השבוע לשדר עסקים כרגיל, להרגיע את האווירה בין המאמן לשחקנים, ולהחזיר את מאיר כהן לעניינים אחרי שהושעה בשבוע שעבר. בסכנין מאוד דרוכים לקראת המשחק מול עכו ומקווים לנצח בדוחא לראשונה העונה. סלובודאן דראפיץ' יבצע ככל הנראה שני שינויים בהרכב, כשמאיר כהן ישוב אל בין הקורות על חשבון מוחמד קנדיל, ובאסם גנאים יפתח במקום מהראן אבו ריא בצד שמאל של ההגנה. נסטיה צ'ה, שהיה פצוע במהלך השבוע, יהיה כשיר מחר ויעלה בהרכב. חאלד חלאיילה ימשיך לענוד את סרט הקפטן.

הפועל עכו:

אחרי הניצחון בשבוע שעבר על בית"ר ירושלים, בעכו רוצים לאסוף שלוש נקודות נוספות ולסיים את הסיבוב הראשון במקום החמישי והמחמיא. מי שמחכה במיוחד למשחק הזה הוא החלוץ ג'קו ערפאת, שנזרק מסכנין בתום העונה שעברה וכעת מככב בעכו עם 10 שערי ליגה. "אני מחכה להתפוצץ מחר, בסכנין מצטערים שהם שחררו אותי", אמר ערפאת לוואלה! ספורט לקראת החזרה לדוחא. אלי כהן הקרין קטעי וידאו של סכנין בפני שחקניו באימון המסכם ואמר להם: "סכנין אמנם בתחתית, אבל היא קבוצה טובה וטכנית, הם יודעים להניע כדור ולוחצים במרכז המגרש. אנחנו צריכים להיזהר מנסטיה צ'ה והחלוץ דנלקי". המאמן הוסיף ואמר לשחקניו: "אנחנו צריכים להמשיך לשחק את המשחק שלנו ולבוא עם מחויבות גם למשחקים נגד קבוצות מהחלק התחתון, לא להציג רפיון כמו נגד באר שבע ולסיים את הסיבוב הראשון עם ניצחון".

יעמדו למבחן

בני סכנין: מאיר כהן

אחרי הריב המתוקשר עם דראפיץ' יחזור מחר כהן לשער הקבוצה. כהן יהיה תחת עיניהם הבחונות לא של הצוות המקצועי, אלא גם של הקהל והנהלה ונראה אם מחר יצליח לשים את המשקעים בצד ולשמור על שער נקי לראשונה בדוחא בכדי שסכנין תוכל לחגוג ניצחון ראשון ביתי העונה.

הפועל עכו: ג'קו ערפאת

למרות שהוא מוכיח את עצמו הכל פעם מחדש מתחילת העונה, יהיה מעניין לעקוב אחרי עראפת, שכל כך רוצה להוכיח לסכנין שהם טעו כששחררו אותו. השאלה היא האם המוטיבציה והרצון העז להוכיח יוציא ממנו דברים חיוביים או שליליים.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

הרכבים משוערים

בני סכנין: מאיר כהן, לוהאב כיאל, יא יא פטי, טל חן, באסם גנאים, חאלד חלאיילה, דריאן מאטיץ', נסטיה צ'ה, חאמד גנאים, אחמד קאסום, כריסטיאן דנלאקי.

הפועל עכו: דודו גורש, רועי לוי, איציק כהן, דימקאו פידליס, שמעון הרוש, בן בנימין, מהראן ראדי, ליעד אלמליח, אושרי גיטא, רועי דיין, ג'קו ערפאת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully