וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה - מכבי נתניה: קולמה שוב על הספסל

הקולומביאני, המאוכזב מאוד ממעמדו, צפוי לעלות מהספסל. טואטחה יחליף את מסיללה המוצהב. עטר לשחקניו: "אל תפחדו"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טריוויה

מתוך שלושת המפגשים האחרונים שלה עם מכבי חיפה בקרית אליעזר, מכבי נתניה ניצחה פעמיים. בפעם האחרונה לפני שנתיים עם לותר מתיאוס כמאמן ב-2:3 (1:3 בהפסקה מעקיצות של שכטר, מנשה וחיימוביץ') שזכה לקריאות "בונקריזם" מצד הקהל הירוק. הפעם שקדמה לה הייתה בעונת 2007/8, כשראובן עטר ניצח בפעם הראשונה בקרית אליעזר את רוני לוי 0:2 משערים של אוקוצ'ה וקיויו. הניצחון הזה הושג אחרי 15 שנה בהן נתניה לא ניצחה בכרמל. קדם לניצחון הזה הניצחון ב-1993, אז ניצחה נתניה 1:3 משערים של שלומי דהאן, גבאי וגלאם, תוצאה שהאוהדים מתקשים לשכוח עד היום.

בעונה שעברה הרצף של נתניה ושל עטר נשבר אחרי שלוש שנים. צמד של שלומי ארבייטמן קבע את תוצאת המשחק. לאלישע לוי, אגב, יש היסטוריה ארוכה עם מכבי נתניה, אחרי שהשאיר את הפועל בית שאן בליגה בעונה היסטורית שכללה ניצחון ביתי על החבורה של 1995/6 ועל קובי בלדב, שעמד אז בשערה של הקבוצה והיום משמש כמנכ"ל. בנתניה מתקשים לשכוח לו את זה עד היום.

מפתחות והכנות

מכבי חיפה:

בחיפה ניסו השבוע להתעלם מהביקורות אחרי הניצחון הדחוק בקרית שמונה. שחקן בקבוצה אמר הבוקר לפני האימון: "כולם ראו איך הפועל תל אביב ניצחה את בני יהודה. העונה שעברה הוכיחה שכדורגל יפה לא תמיד מביא אליפות". אלישע לוי תירגל אתמול תשעה שחקני הרכב מתוך ה-11 שלו. מלבד ניר דוידוביץ', הוא נתן את גופיית ההרכב הראשון לרביעיית ההגנה הרגילה, מלבד טאלב טואטחה שיחליף את פיטר מסיללה שייעדר בגלל צהובים. בחלק הקדמי יותר הוא תרגל את ליאור רפאלוב, אייל גולסה, יניב קטן שתפקד כג'וקר ו-ולדימיר דבלאישווילי. הכל – במטרה להכניס קצת מתח. את גוסטבו בוקולי, עידן ורד וג'ון קולמה המאמן הפריד ותפקד בקבוצות אחרות. היום התברר: גם עידן ורד וגם ג'ון קולמה שוב על הספסל, כשתומר חמד ימשיך ב-11.

מכבי נתניה:

אחרי הניצחון בשבוע שעבר על הפועל באר שבע שעצר את המשבר החריף של חמישה משחקים ללא ניצחון, במכבי נתניה מקווים לחזור מחר מקרית אליעזר עם תוצאה טובה. באימון המסכם היום הקרין המאמן ראובן עטר לשחקניו קטעי וידאו של חיפה ואמר להם כי "מדובר בקבוצה טובה מאוד, שיודעת לנצל את הבית שלה, אבל לנו אסור לפחד מאף קבוצה". היום ואתמול לא תרגל עטר את ההרכב הצפוי, אך בימים במהלך השבוע האחרון תורגלו מספר הרכבים. מצד אחד נוסה מערך של שלושה בלמים עם ליאוניד קרופניק, שחוזר להרכב לצידם של עמרי בן הרוש ומריאנו קאפורלה, ומצד שני תורגל הרכב ללא קרופניק ועם דלה ימפולסקי, שכבש את שער הניצחון במחזור האחרון. עדי נמני ימשיך כמגן ימני, כשאוראל דגני ישוב לקישור האחורי לצד קובי דג'אני. עומר פרץ, שהציג יכולת טובה בשבוע שעבר, ימשיך לקבל אשראי בקישור.

יעמדו למבחן

מכבי חיפה: ג'ון קולמה

הספסול של קולמה בקרית שמונה הוכיח כמה דברים: חיפה מסוגלת לא לספוג גם בלעדיו, אבל גם שמשהו במשחק ההתקפי שלה עדיין תקוע. המשחק עם קולמה הוא שונה בתכליתו מהמשחק בלעדיו. כבר כתבנו בעבר שמדובר בשחקן מאוד חיוני במערך האחורי שלה, שקולמה הוא שאלה בלתי פתורה שחיפה תצטרך להתמודד איתה רק אחרי שיעזוב. בינתיים, בלי חוזה לעונה הבאה ועם סימן שאלה לגבי המשך דרכו, לוי החליט להמשיך לספסל אותו ולוקח כאן סיכון מסוים. ואולי גם זה יספיק מול ההתקפה של מכבי נתניה.

מכבי נתניה: עומר פרץ

הקשר הצעיר עומר פרץ, שקיבל את ההזדמנות הראשונה שלו בהרכב במחזור הקודם והחזיר לראובן עטר עם מלחמה ויכולת טובה, ייאלץ מחר להוכיח לעטר כי היכולת הטובה בניצחון על באר שבע לא היתה מקרית וכי הוא יכול לתרום רבות למערך ההתקפי לא רק כשעולה כמחליף אלא גם דרך ההרכב הפותח.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

הרכב משוער

מכבי חיפה: ניר דוידוביץ', אייל משומר, שי מימון, אריק בנאדו, טאלב טואטחה, גוסטבו בוקולי, אייל גולסה, ליאור רפאלוב, יניב קטן, תומר חמד, ולדימיר דבאלישווילי.

מכבי נתניה: קרלוס אריאס, עדי נמני, עמרי בן הרוש, מריאנו קפוראלה, טל מעבי, קובי דג'אני, אוראל דגני, דלה ימפולסקי (ליאוניד קרופניק), חן עזרא, עומר פרץ, אחמד סבע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully