וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'נקס בבוסטון, ווד חוזר לשיקגו

16.12.2010 / 22:19

החתמות מעניינות ב-MLB: ג'נקס עובר מהווייט סוקס לרד סוקס, ווד חוזר לקבוצתו הראשונה. אורדונייז האריך חוזהו בדטרויט

לאחר שחיזקה את גזרת החובטים, התפנתה בוסטון רד סוקס לתחזק את הבולפן והחתימה לשנתיים את בובי ג'נקס. מי שזכה עם שיקגו וייט סוקס כקלוזר בוורלד סירייס ב-2005 והמשיך בשורותיה עד העונה, חתם לשנתיים על חוזה של 12 מיליון דולר. הוא ישמש סט-אפ לג'ונתן פפלבון, שיסיים את חוזהו וכנראה לא ימשיך עד תום העונה.

מגליו אורדונייז הוותיק חתם לעונה נוספת בדטרויט על חוזה של 10 מיליון דולר. אורדונייז בן ה-36 חבט בעונה האחרונה ל-30.3 אחוז, אם כי איבד מעוצמתו ורשם רק 12 הומרים. הוא ימשיך בעמדה שבה שיחק עד כה, השדה הימני.

קרי ווד, בעונה האחרונה ביאנקיז, חוזר לשיקגו קאבס, הקבוצה בה היה בעבר אס. הוא ישמש סט-אפ לקרלוס מרמול. מארק פריור, חברו לשעבר של ווד בקאבס, מנסה לעשות קאמבק וחתם על חוזה מיינורס ביאנקיז, שסגרו סופית עסקה עם ראסל מרטין (4 מיליון דולר, עונה אחת) וקרובים לצירופו של המגיש המחליף שבא מהמטס פדרו פליסיאנו. עוד עסקאות: ג'וש ווילינגהאם מוושינגטון עובר בטרייד לאוקלנד, שצירפה לאחרונה גם את ה-DH הידקי מאטסוי. אריזונה סיכמה עם הכלבויניק קסאווייר ניידי והתופס הנרי בלאנקו.

בוב פלר, שהגיש בכל 18 עונותיו במייג'ורס בקליבלנד ונכנס להיכל התהילה, הלך לעולמו בגיל 92. פלר הגיש באינדיאנס מ-1936 עד 1956, כשבין 1942 ל-1945 הפסיק פעילות כדי לשרת בצבא במהלך מלחמת העולם השנייה. הוא מת כתוצאה מסרטן. "הוא היה הפנים של קליבלנד, הוא היה קליבלנד אינדיאנס", ספד לפלר בעלי האינדיאנס לארי דולאן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully