וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טרוואריס ג'קסון ייעדר עד תום העונה

16.12.2010 / 19:58

בעיית הקוורטרבקים של מינסוטה גדלה, כשהפעם הולך המחליף ל-IR. גודל מקווה להסכם עם איגוד השחקנים "עד הסופרבול"

בתחילת השבוע הסיר ברט פארב את החשש שייעדר עד תום העונה, אבל אז תקפה את מינסוטה בעייה מסוג אחר - הפציעה של טרוואריס ג'קסון. הקוורטרבק המחליף, שפתח על חשבון פארב בהפסד 21:3 לניו יורק ג'איינטס, נפצע ברגלו ויחמיץ את המשך המשחקים. אם פארב לא יוכל לשחק ביום ראשון מול שיקגו, פטריק ראמזי, שלא שיחק מאז 2008 ולא פתח מ-2005, יחליפו. ראמזי היה בעבר קוורטרבק מבטיח בוושינגטון רדסקינס, אבל הפך לבאסט ענק. הוא שוחרר ממיאמי בשבוע שעבר.

האם הליגה בדרך למניעה משביתה? הקומישינר רוג'ר גודל חושב שכן. "אין דחיפות גדולה יותר מהשגת ההסכם עם איגוד השחקנים", אמר גודל, "נעבוד יום ולילה ונגרום לזה לקרות. אני מאמין שזה יעבור עד הסופרבול". קווין מאוואי, נשיא הארגון, אמר: "קיווינו להגיע להסכם עד חג המולד, לצערנו זה לא יקרה".

מרווין לואיס, מאמן סינסינטי, ניסה להפחית מעוצמת הביקורת של טרל אואנס כלפי צוות האימון של הקבוצה. אואנס האשים את הצוות המקצועי בכך שלבנגאלס יש רק שני ניצחונות עד כה ולואיס הגיב: "לצערי הדברים שלו הובעו בתקשורת הכלל-ארצית, אבל הוא צודק - שיחקנו מתחת לרמתנו והיינו צריכים להיות טובים יותר". אואנס עצמו נשמע מתנצל: "אלה דברים שנאמרו בתוכנית שלי ושכנראה לא היו צריכים להיאמר. זה משהו שעלה, אמרתי את דעתי וזהו". קרסון פאלמר סיכם: "לא תקבלו ממני או מאחד השחקנים האחרים בקבוצה איזושהי תגובה על זה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully