וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: אלישע לוי לא מתלהב להחתים את פרננדז

16.12.2010 / 16:03

הקשר הארגנטינאי הוצע לירוקים. גורם: "נעשה הכל כדי להביא את שרנאס, אבל יש עדיין פערים גדולים". קולמה יחזור להרכב?

קשר בית"ר ירושלים דריו פרננדז הוצע אתמול (רביעי) למאמן מכבי חיפה אלישע לוי, זאת באמצעות מקורביו של השחקן. בינתיים עושה רושם כי המאמן אינו מתלהב להחתים את הקשר הארגנטינאי ואף הבהיר לגורמים שונים במועדון כי הוא מעדיף את הקשר האחורי סיידו יאיא, אם כי גם לגביו טרם התקבלה החלטה.

חיפה מתקשה בינתיים לעמוד בעלויותיו של החלוץ הליטאי דרוידאס שרנאס, שבמקביל מנהל משא ומתן עם לך פוזנן הפולנית, אם כי במועדון ישנה אופטימיות רבה לגבי הסיכויים שהשחקן יצטרף. כל עוד המועדון לא מקבל הצעות על ולדימיר דבאלישווילי, נראה כי גם ההצעה לקבוצתו של שרנאס תהיה עדיין נמוכה ממה שדורשת הקבוצה הפולנית. בתקשורת הפולנית עדיין מוזכרת הפועל תל אביב כאופציה נוספת לקלוט אותו.

באימון שקיימה הקבוצה אחר הצהריים לוי הפתיע את השחקנים כשהחליט לא לתרגל הרכב אלא שלוש קבוצות נפרדות, מהן ניתן להסיק את המערך המסתמן של המאמן. בחוליית ההגנה תורגלו בקבוצה אחת אייל משומר, שי מימון, אריק בנאדו וטאלב טוואטחה הצעיר, שאמור להחליף את פיטר מסיללה המוצהב שיצא לחופשת מולדת בדרום אפריקה. בקבוצה אחרת תורגלו בחלק הקדמי אייל גולסה, ליאור רפאלוב, יניב קטן ו-ולדימיר דבאלשווילי, וגם עידן ורד וג'ון קולמה שיתפו פעולה באותה קבוצה, כך שנראה שגוסטבו בוקולי ותומר חמד עשויים לחזור לספסל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully