וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דג'אני: "מבחינת הסגל אנחנו ראויים לפלייאוף העליון"

הדס גרינברג

16.12.2010 / 14:45

במכבי נתניה מקווים לצאת לפגרה עם חיוך אחרי המפגש עם מכבי חיפה. מוגרבי ייעדר, עטר תירגל מערך של שלושה בלמים

עבור ראובן עטר המשחק ביום שבת של מכבי נתניה מול מכבי חיפה הוא ללא ספק פיקנטי, אך לפחות בקרב השחקנים משדרים כי מדובר במשחק חשוב שעשוי להשפיע גם על המשך העונה. קשר הקבוצה קובי דג'אני התראיין לקראת המשחק ודיבר על חשביותו. "מכבי חיפה בקרית אליעזר זה משחק לא קל", אמר. "אנחנו צריכים לבוא מוכנים ואגרסיבים ולשמור על ההוראות הטקטיות".

למרות שלירוקים לא הולך השנה בקרית אליעזר, דג'אני לא חושב שהנתון הזה יהווה פקטור מכריע בשבת. "כולם מדברים שמכבי חיפה לא דורסת, אבל מכבי חיפה היא קבוצה טקטית מאוד. אנחנו מקווים להקשות עליהם כמה שיותר וכמובן לשחק את הכדורגל שלנו".

מהניצחון שהשיגה הקבוצה בסוף השבוע על הפועל באר שבע, דג'אני מרוצה אך מבין שללא המשכיות, לקבוצתו תהיה בעיה: "זה החזיר לנו ביטחון. אחרי התקופה שעברנו, גם 0:1 קטן זה 0:1 גדול. בקרית אליעזר יהיה משהו אחר לגמרי, זה הבית שלהם. אני מקווה שנבוא לקרית אליעזר ונצא לפגרה עם חיוך".

דג'אני הרחיב על התקופה הרעה שעברה על נתניה, ואמר: "גם כשהפסדנו ולא הבאנו תוצאות, שיחקנו לא רע. אמנם היינו הרבה פחות אגרסיבים אבל מבחינת השיטה והכדורגל, חוץ מניצול המצבים שיחקנו די טוב. אנחנו קבוצה צעירה, יש הרבה עליות וירידות וזה דבר לגיטימי לקבוצה צעירה. אנחנו מקווים שיהיו כמה שפחות עליות וירידות בהמשך. נקווה שהסיבוב הבא יהיה יותר טוב מהסיבוב הזה". על המשך הציפיות מהעונה, מוסיף דג'אני: "אנחנו כמובן לא רוצים להיקלע לפליאוף התחתון, אבל מבחינת סגל שחקנים וכישרון, יש פה גם חומר לפליאוף עליון. כמובן צריך להגיע למגרש ולתת תוצאות כי לדבר על זה לא עוזר".

בקבוצה המשיכו את ההכנות לחיפה. פיראס מוגרבי ייעדר בשל צהובים כאשר עדיין לא ברור מה עטר מתכנן להרכב כשלסרוגין הוא תירגל מערך של שלושה בלמים עם לאוניד קרופניק, עומרי בן הרוש ומריאנו קאפורלה במרכז ההגנה כשעדי נמני וטל מעבי מתפקדים כמגנים ואוראל דגני שחוזר מהרחקה תופקד בקישור לצידו של דג'אני. ייתכן כי קרופניק, שלא פתח בניצחון על באר שבע, יישאר גם השבת מחוץ להרכב ומי שישוב אליו יהיה דלה ימפולסקי, שכבש את שער הניצחון במחזור האחרון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully