וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שטרית: "המצב של בית"ר לא מעניין אותנו"

הדס גרינברג

16.12.2010 / 14:07

מגן קרית שמונה, שיחזור להרכב אחרי מחלה, לא חושש מהיריבה בשבת. סוויסה עשוי לקבל דקות ראשונות העונה, בדש בספק

מגן עירוני קרית שמונה, אורי שטרית, שהיה חולה בסוף השבוע ולא לקח חלק בהפסד למכבי חיפה, ישוב להרכב של רן בן שמעון לקראת המשחק בשבת נגד בית"ר ירושלים. שטרית החלים והשלים היום ואתמול אימונים מלאים. היום (חמישי) ערכה הקבוצה אימון נוסף כשמחר בצהריים תצא הקבוצה לבית מלון בירושלים ושם תשהה עד המשחק. בינתיים נראה כי שילובו של ברק בדש עדיין בספק אחרי שהחלוץ אינו חש בטוב וערך אימוני ריצה בלבד.

"ראיתי את המשחק בטלוויזיה כי הייתי חולה וזו אכזבה כי היינו טובים ועדיפים על חיפה", אמר שטרית. "החמצנו יותר מהם, החזקנו יותר בכדור, אבל אין מה לעשות. לא תמיד אפשר לנצח ואנחנו כבר חושבים קדימה". לקראת בית"ר ירושלים הוסיף שטרית: "אנחנו מתייחסים למשחק כזה כמו לכל משחק. אנו באים כדי לנצח ולא מזלזלים ביריב. ברור שיותר נוח לקבל את בית"ר עכשיו מאשר בתקופות החזקות והיפות שלה, אבל אנחנו לא מסתכלים על היריבות שלנו אלא רק על עצמנו. אנחנו באים לשחק כדורגל טוב ולנצח. לא מעניין אותנו המצב של בית"ר".

שטרית מאוכזב מהעובדה כי המשחק בטדי יתקיים מול יציעים ריקים ואמר: "זה מאוד מבאס, שיחקתי שם כמה פעמים והאווירה שם ממש ברמה אירופאית וחבל שלא יהיה קהל. לשחקן כדורגל זה ממש מבאס לשחק מול יציעים ריקים. קהל זה צבע למשחק וזה רק מוסיף ומעלה את המשחק. זה לא משנה אם זה קהל שברובו דוחף אותי או את הקבוצה היריבה. זה רק חיסרון שאין קהל כי אוהדים צריכים תמיד להיות במגרשים".

שטרית מקווה, איך לא, לסיים את הסיבוב הראשון עם ניצחון כדי לשמור על מקום גבוה לקראת המשך העונה. "עד עכשיו עשינו משחקים טובים ונראינו טוב. אני חושב שעשינו תקופה טובה ואנחנו רק רוצים שתהיה לזה המשכיות. אנחנו רוצים לסיים את הסיבוב עם טעם טוב של ניצחון".

מי ששב לכשירות מלאה הוא החלוץ תומר סוויסה, שהחלים מפציעה קשה שהשביתה אותו מסיום העונה שעברה. סוויסה, שהיווה חלק חשוב בחזרת הקבוצה לליגת העל, נכלל כבר במחזור האחרון בסגל וייתכן כי יקבל את הדקות הראשונות שלו כשישותף בשבת. בינתיים לבן שמעון יש לא פחות משבעה חלוצים, כשסוויסה מצטרף לברק בדש, ויאם עמאשה, אלרואי כהן, שלומי אביסדריס, זוראן בלדובלייב וקיילב אקוונוגו. באשר לעמאשה, גם השבת הוא צפוי להיעדר בשל הפציעה וישוב לסגל על פי הערכות לאחר הפגרה. אקוונוגו או באלדובלייב צפויים להיחתך בחודש הבא בתנאי שהקבוצה תמצא זר אחר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully