וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ערפאת: "אם חיפה תרצה אותי, אבקש לעזוב"

הדס גרינברג

16.12.2010 / 12:47

החלוץ, שכבש עשרה שערים בעכו, יעדיף להתקדם, אבל אם יישאר הוא חושב שעכו תפתיע: "מקום שלישי זה לא בשמיים"

בשבת הקרובה תסיים הפועל עכו את הסיבוב הראשון במפגש עם בני סכנין בדוחא. עבור ג'קו ערפאת מדובר במפגש פיקנטי עם הקבוצה שבה שיחק וממנה שוחרר אחרי שבקבוצה מהמגזר לא האמינו בו. לפני מספר חודשים לא היסס ערפאת לומר לוואלה! ספורט בראיון את דעתו ההתנהלות בסכנין ולא חסך בביקורת, אך כעת הוא פשוט מחכה לשריקת הפתיחה.

"אני מרגיש שאני הולך להתפוצץ", הוא צוחק. "אני שמח לשחק מולם לא כדי להראות להם מה אני יכול לעשות כי הם בטח ראו מה אני עושה מתחילת העונה. אני בטוח שהם ידברו עלי לפני המשחק אבל אני אעשה את הטוב ביותר שלי נגדם. הם עשו טעות ששחררו אותי אבל זו בעיה שלהם, כרגע טוב לי במקום שאני נמצא. במשחק של הפועל חיפה נגד סכנין בדוחא הלכתי לראות את המשחק עם חבר ושמעתי וראיתי שהם מדברים עלי ואפילו הם אמרו לי שהם מצטערים שהם שחררו אותי".

העובדה שהיריבה זקוקה לנקודות כמו אוויר לנשימה לא מעניינת את ערפאת, שאומר: "סכנין צריכה נקודות? גם עכו צריכה מאוד את שלוש הנקודות בשבת כי יש עוד שלוש קבוצות עם 22 נקודות. אם נפסיד נרד יותר למטה. הנקודות האלו חשובות לנו מאוד כדי לסיים את הסיבוב הראשון במקום הטוב ביותר".

על המשחק עצמו, מעריך ערפאת כי לעכו מצפה משחק קשה. "אני לא חושב שיהיה קל כי הם ילחמו גם כן על שלוש הנקודות, ובכלל המשחק בדוחא וזה מקום שקשה לנצח בו. אני מקווה שניקח את הנקודות הללו, אנחנו באים לנצח בכל משחק. מה שבטוח זה שכל משחק הופך להיות קשה יותר עבורנו כי קבוצת לומדות אותנו יותר ויותר. הם בטח יצפו בוידאו שלנו וינסו לסגור אותי, את רועי דיין, את ראדי ועבדול ראזאק. במשחקים האחרונים ראיתי את השינוי הזה שבאים לסגור אותנו חזק יותר, קבוצות מסתגרות יותר מולנו כי אנחנו מסוכנים מאוד בהתקפה".

"גם ברצלונה קבוצה טובה ועדיין מחפשת חיזוק"

ש: אתה מרוצה מהסיבוב הראשון של עכו?

ת: "אני מאוד מרוצה ושמח על מה שהשגנו עד עכשיו ומקווה שנמשיך להשתפר ולשחק טוב גם בהמשך. אמרתי בתחילת השנה שעכו תהיה במקומות 1-7 וכולם לא האמינו, עכשיו אנחנו מסיימים סיבוב כשאנחנו בין חמש הקבוצות הראשונות, אני ידעתי מה אני אומר. אני מקווה שאפילו נתקדם יותר מהמקום שאנחנו נמצאים בו עכשיו".

ש: אתה מאמין שעכו יכולה לסיים במקום גבוה יותר?

ת: "כן, אני מאמין. אני מאמין שמקום שלישי זה לא בשמיים עבורנו. אם נעבוד קשה, נגיע למקום הזה. עד עכשיו השגנו תוצאות טובות נגד כל קבוצות הצמרת. ניצחנו את מכבי תל אביב וקרית שמונה ועשינו תיקו מול הפועל תל אביב בחוץ. אם נעבוד קשה, ננצח גם את מכבי חיפה בסיבוב השני. אם זה יקרה, נוכל לסיים במקום השלישי או הרביעי את העונה".

ש: עכו צריכה להביא חיזוק?

ת: "אם נצליח לשמור על השחקנים הקיימים, המאמן יביא עוד שחקן או שניים שנתחזק בהם. שחקן שיעשה הגנה או ימסור פס טוב, וזה יעזור לנו עוד יותר להשיג את המטרות הטובות ביותר. אנחנו אמנם קבוצה טובה, אבל גם ברצלונה קבוצה טובה ועדיין מחפשת חיזוק".

עראפת ללא ספק הפך לאחד השמות החמים בפתיחת חלון העברות בינואר. עם עשרה כיבושים ובישול וכשרגלו עוד נטויה הוא מחכה להתפתחויות בחודש הבא. "אני אישית לא קיבלתי טלפון מאף אחד, אני בעיקר שומע כל הזמן מחברים ומהסוכן שלי שקבוצות מתעניינות בי", הוא חושף. "יש קבוצות שרוצות אותי ושואלות עלי. אם מכבי חיפה תבוא ותאמר בחודש הבא שהיא רוצה את ערפאת, אז ברור שאני ארצה לעבור לחיפה. זה מועדון גדול בישראל, אני מקווה שציון ייתן לי ללכת. אם הוא לא ייתן לי, אני אבקש במיוחד כי יש הצעות שצריך לקחת כשאתה נמצא בתקופה טובה. מי יודע מה יהיה איתי עד לסוף השנה, בכדורגל דברים משתנים מהר".

ש: כרגע מה שלא משתנה זה כושר כיבוש השערים שלך, אתה מופתע מההספק?

ת: "אני לא מופתע כי כשהגעתי לעכו ידעתי שזו הזדמנות מבחינתי לתת עונה טובה והצבתי לעצמי מטרה להבקיע 15 שערים. כעת אני עם עשרה שערים ואני שמח ממה שעשיתי עד עכשיו. כמובן שאני אשמח עוד יותר גם לעבור את הרף שהצבתי, אבל חמישה עשר שערים לחלוץ בעונה זה יפה מאוד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully