וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זהבי: "גם אם יעזבו שחקנים, נתמודד על האליפות"

16.12.2010 / 11:54

קשר הפועל ת"א סבור כי שינוי בסגל לא יפגע בקבוצתו: "אולי תופתעו ונתחזק. אני רוצה להישאר, אם תבוא הצעה, נשקול יחד"

אחרי הניצחון אתמול (רביעי) על בני יהודה בתוצאה 0:1, ניצחון שכלל מחצית שנייה חלשה מצד הפועל תל אביב, לכולם ברור אצל האדומים כי הקבוצה מחכה בקוצר רוח לפגרה הקצרה של החורף, כדי לתת לשחקנים את המנוחה שהם כל כך צריכים אחרי חצי עונה עמוסה מאוד. "יש עומס והוא משפיע עלינו", אומר ערן זהבי. "העובדה ששיחקנו מחצית גם ביום ראשון לא הקלה עלינו. ראינו שהעומס השפיע על המחצית השנייה שלנו, אבל נגד הפועל רמת גן אין תירוצים ונצטרך להכין את עצמנו כמה שיותר טוב כדי לנצח את המשחק. אחרי זה יש לנו פגרה בה נוכל לנוח והכל יהיה בסדר".

"אני לא רוצה להסתכל על מה עשו קבוצות אחרות שחזרו מליגת האלופות, אלא להסתכל רק על עצמנו", המשיך זהבי. "אנחנו משתדלים לעשות את העבודה שלנו, וזה לא סוד שגם העונה אנחנו רוצים לקחת אליפות. בכל משחק אנחנו מנסים לא לאבד נקודות, לרוץ כמה שיותר קדימה ולהידבק למכבי חיפה, כי בינתיים היא במקום הראשון אחרי שאנחנו איבדנו אותו. נצטרך לרדוף אחריהם עד שהם יאבדו נקודות ואנחנו ניקח נקודות".

זהבי גם התייחס לאפשרות שהוא, ואולי כמה מחבריו, יעזבו בחלון ההעברות הקרוב: "זו החלטה של ההנהלה אם לשחרר שחקנים בינואר ואם כן, אני מאמין שיביאו שחקנים אחרים. הפועל תל אביב תהיה קבוצה חזקה בכל מקרה אחרי הפגרה ויכול להיות שאפילו תופתעו ונתחזק, אי אפשר לדעת בכדורגל. אני תמיד אופטימי ואני מקווה שהסגל הקיים ישאר, וגם אם יעזבו שחקנים, בכל מקרה נתמודד על האליפות ונקווה שנצליח לעשות את זה גם השנה".

"באופן אישי, אני רוצה להישאר", הוסיף זהבי. "לא צריך ללכת רחוק מדי, יש לי עוד זמן ואני בחור צעיר. אם תגיע הצעה אז נשב ביחד ונשקול אותה, קודם שתגיע ואז יהיה על מה לדבר, כרגע חבל על סתם דיבורים".

בהפועל תל אביב מחכים לפגרת החורף כדי לאפשר מנוחה לשחקנים, וגם לאפשרות שיהיו שינויים בקבוצה במהלך חלון ההעברות. כרגע, מלבד דגלאס דה סילבה, שמעוניין מאוד לעזוב לאירופה, בקבוצה מאמינים כי כל הסגל יישאר לפחות עד תום העונה, וזאת גם הסיבה שיוסי אבוקסיס יחד עם אסי דומב ימריאו לפורטוגל בכדי לעקוב אחרי בלם לאדומים.

אתמול שוב אמר סוכנו הברזילאי של דה סילבה, אלכסנדר קוני, שאמור לנחות בארץ בשבוע הבא, כי לבלם אין הצעות כרגע מאירופה: "אנחנו עובדים קשה מאוד בכדי שדגלאס ייצא לאירופה כבר בינואר, אבל כרגע לא ידוע לי על התעניינות רצינית מצד קבוצה כלשהי". אתמול אגב, סוכן בשם מארק שרמן פנה לרונן קצב ואמר שהוא מחזיק הצעה עבור דה סילבה, אך בסביבותו של הבלם לא מתייחסים בצורה רצינית לדבריו של שרמן, עד שלא יגיע עם ניירות חתומים מקבוצה כלשהי.

הפועל תל אביב שבה היום להתאמן לקראת המשחק מול רמת גן ביום שבת. מהמשחק ייעדרו איתי שכטר שימריא ביום ראשון לטיפולים באיטליה לכתפו הפגועה ואביחי ידין שקיבל מנוחה עקב הפציעות בברכו וקרסולו מהם הוא סובל כבר זמן רב. לקראת רמת גן הפועל תערוך מחר אימון מסכם שהרכב שפתח מול בני יהודה אתמול אמור להמשיך ולקבל את הקרדיט גם בשבת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully