וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אסוס: "מתנצל, הייתה הצעה כספית ששיגעה אותי"

16.12.2010 / 10:44

הקשר התנצל בפני המאמן ושחקני הפועל פ"ת על התקרית. ויסה אישר את הידיעות בפרו: "רוצה לעזוב, הכל תלוי במשא ומתן"

קשר הפועל פתח תקוה, ג'ונתן אסוס, חזר הבוקר (חמישי) מעונש השעיה שארך יומיים, זאת לאחר שהתנצל בפני המאמן יובל נעים והשחקנים על התקרית שלשום. השחקן אמר לנעים: "אני מצטער, הסוכן שלי אמר שיש הצעות מחו"ל, 25 אלף יורו בחודש. זה שיגע אותי". לשחקנים אמר הקשר: "אני מתנצל על מה שקרה. לא קיללתי ולא התכוונתי לענות למאמן. יובל הוא אחד המאמנים הטובים ששיחקתי תחתם". בפתח תקוה החליטו, שלא באופן רשמי, כי סרט הקפטן יישלל ממנו אם יבצע עבירת משמעת נוספת.

ג'וניור ויסה עשוי שלא לחזור מחופשת המולדת שלו ביום שני. כזכור, בסוף השבוע פורסם בפרו שהוא מועמד לחתום באליאנסה לימה, ואתמול אושר הדבר כשהפרואנים שלחו בשעות הערב למשרדי המועדון הצעה רשמית, כ-150 אלף דולר. גורם בקבוצה אמר: "בסכומים האלה, אין סיבה שלא נשחרר אותו". ויסה התראיין אמש לרדיו מקומי בפרו ואמר: "אני רוצה לעזוב לאליאנסה, אבל זה תלוי במו"מ בין המועדונים". ויסה אמר לחבריו באימון כי ייתכן והתנאים ייסגרו כבר ביום שני הקרוב ואישר את נכונותן של הידיעות.

החלוץ ארמון בן נעים היה השחקן היחיד שנעדר הבוקר מהאימון בשל פציעה. גורמים הקשורים לעסקת העברתו של דודו ביטון טוענים כי ישנה התקדמות משמעותית בין הצדדים והוא צפוי לעבור לבלגיה בינואר הקרוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully