וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קליף לי: "קיבלתי מספיק כסף"

15.12.2010 / 23:54

המגיש של הפיליז הוצג בעיר האחווה: "היו הצעות אחרות, אבל החלטתי שזו הייתה הטובה ביותר. אני אוהב להגיש ב-NL"

קליף לי הוצג ביום רביעי שוב במדי פילדלפיה פיליז, שנה לאחר שנשלח ממנה לסיאטל. המגיש, שחתם על חוזה של 120 מיליון דולר לחמש עונות, נשמע כמי שאבן נגולה מעל לבו. "בשלב מסוים זה מגיע לחתימה, וחתמתי על חוזה בסעום. אני יכול רק להגיד שקיבלתי מספיק כסף, לפעמים enough is eough ועכשיו אני מתרכז במשימה שלנו: לקחת אליפות".

לי, כזכור, בחר בפיליז אף על פי שעל השולחן הונחו שתי הצעות טובות יותר, על פניו, מהיאנקיז ומטקסס. "כיף לחזור לפילדלפיה. מעולם לא רציתי לעזוב את המקום הזה, ועכשיו כשאני כאן אנחנו יכולים לעשות היסטוריה עם הרוטציה שלנו". הוא הסביר כי השיקול המרכזי שלו היה חוליית ההגשה, שכוללת את רוי האלאדיי, רוי אוסוולט וקול המלס: "זו הייתה הנקודה העיקרית, רציתי להיות חלק ממנה".

הוא הוסיף על ההחלטה שקיבל: "כשאתה משתף את המשפחה ושוקל את כל האפשרויות, אתה יודע מה צריך לעשות. הבנתי שזה המקום הכי טוב בשבילי להגיש בו. אני אוהב את ה-NL, אני אוהב לחבוט ולהגיש נגד מגישים ולא נגד DH".

האלאדיי עבר לפיליז בשנה שעברה בטרייד עם טורונטו, ומייד חתם על חוזה לשלוש שנים. לרגע קט נראה היה שיגיש יחד עם לי, אבל אז ביצעו הפיליז את המהלך שהעביר את האחרון לסיאטל. עכשיו השניים יגשימו את חלומם של אוהדי הפיליז. "רוי השתמש בביטוי 'לא יודע את נפשי משמחה'", אמר סוכנו של האלאדיי גרג לנדרי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully