וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מייקל ויק: "אני רוצה כלב"

15.12.2010 / 19:57

הקוורטרבק, עליו אסר השופט להחזיק כלב לצמיתות, מתגעגע לחיה: "צעד חשוב בדרך לשיקום". סטיב סמית' מהג'איינטס בחוץ

מייקל ויק, הקוורטרבק של פילדלפיה איגלס, שנכלא לפני שלוש שנים בגין ארגון קרבות כלבים בלתי חוקיים ורציחתם של פיטבולים אומללים, מתגעגע להולכים על ארבע. השופט שדן את ויק למאסר פסק כי השחקן לא יוכל להחזיק לעולם כלב, אבל ויק מקווה שגזר הדין הזה ישתנה בעתיד.

"אני רוצה להחזיק כלב וחושב שזה צעד חשוב לשיקומי המלא", אמר בראיון ל-NBC, "בית צריך שתהיה בו חיית מחמד, ואם תהיה לי עוד הזדמנות, לא אקבל אותה כמובנת מאליה". לשאלה האם ישוב לשחק באיגלס בעונה הבאה ענה ויק: "אני מאוד מקווה שכן, אבל הרבה דברים יכולים לקרות".

סטיב סמית' מניו יורק ג'איינטס רק חזר מפציעה למשחק נגד מינסוטה וכבר נפצע שוב וסיים את העונה. סמית' נפגע בברכו במהלך המשחק ויעבור ניתוח. מצבת התופסים של הג'איינטס הידלדלה מאוד בשבועות האחרונים, כשסמית' והאקים ניקס רק שבו מפציעות ממושכות והמוציא העיקרי לפועל באוויר הוא הטייט אנד קווין בוס.

מינסוטה תארח את שיקגו בגופר'ס סטדיום, אצטדיון האוניברסיטה של מינסוטה, מאחר שהמטרודום לא יהיה מוכן למחזור הקרוב. בינתיים, ביקשו הווייקינגס מהאוהדים להתגייס ולפנות את השלג הכבד שהצטבר בסמוך למגרש. זאת, מאחר שהעובדים מתקשים לבצע את המלאכה. ברט פארב לא ייכנס לרשימת הרזרבה וצפוי לפתוח במשחק.

לקח לטרל אואנס, התופס של סינסינטי, להגיע לאמצע דצמבר בטרם יפתח את הפה, אבל בסוף זה קרה ואי אפשר להגיד שלא בצדק. "עשינו פחות ממה שאנחנו מסוגלים", אמר, "וזה מתחיל בבעלים ומגיע לצוות האימון שלנו. ברור שגם אנחנו השחקנים אשמים, אבל אנחנו תוצר של המאמנים".

סן דייגו (6:7) תארח ב-3:20 לפנות בוקר שישי (שידור ב-ESPN) את סן פרנסיסקו (8:5). לשתי הקבוצות יהיה זה משחק מפתח, כשהצ'ארג'רס, שחזרו לתמונה עם הניצחון על קנזס סיטי, יבקשו להתקרב בעוד צעד לכיוון הפלייאוף. הפורטי ניינרס מפגרים במשחק אחד אחרי סיאטל וסט. לואיס ב-NFC מערב, ואלכס סמית' ינסה להצעיד אותם לניצחון מפתיע כדי להפעיל לחץ על היריבות. התחזית: לא יצליח, ניצחון לצ'ארג'רס.

ובינתיים, קחו משחק מעניין בכיכובם של רקס ריאן וביל בליצ'יק (ותודה לגולש יואב על הלינק).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully