וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גנאים: "הנהלת סכנין התעלמה לחלוטין מהנושא החברתי"

15.12.2010 / 16:56

ראש עיריית סכנין מרמז על התנדנדות כסאו של דראפיץ': "לא אתן לאף אחד תחושה שהוא מעל המועדון אם סכנין תפסיד לעכו"

בבני סכנין מנסים בימים האחרונים ליצור אווירה נעימה בקבוצה ובהנהלה הבינו שהדבר הכי חשוב הוא גיבוש השחקנים. לכן ערכה אתמול (שלישי) הקבוצה ארוחת גיבוש שכללה את ההנהלה, השחקנים והצוות המקצועי במטרה לפתוח דף חדש במערכת היחסים בין סלובודן דראפיץ' לשחקניו ובין השחקנים לבין עצמם.

בסכנין מאמינים כי זו הדרך הנכונה לטפל במשבר שקיים, אך יחד עם הדברים הללו, מתחת לפני השטח נערמת לה עוד ביקורת על דראפיץ' וההתנהלות שלו בקבוצה. יושב ראש הקבוצה לשעבר וראש עיריית סכנין, מאזן גנאים, העביר השבוע מסר ברור להנהלת הקבוצה: "אני לא אתן לאף אחד את התחושה שהוא מעל המועדון במקרה של הפסד לעכו". המסר שהעביר גנאים מופנית בעיקר לעבר דראפיץ', שמשליט משמעת חריפה במועדון.

גנאים עצמו חשף היום את תחושותיו על המשבר בסכנין, הקבוצה אותה הביא אל צמרת ליגת העל. "הבעיה של סכנין היום היא המחנאות שיש בקבוצה", אמר ראש העיר לוואלה! ספורט. "המחנאות היא זו שגורמת לקבוצה להיראות כל כך רע כי יש לסכנין סגל טוב שכבר הוכיח את עצמו. בזמני הייתי נכנס לחדר ההלבשה וקודם כל מבקש מהשחקנים לשחק בשביל החולצה והסמל ולהוכיח שסכנין לא סתם נמצאת במקום שהיא".

גנאים המשיך להתייחס לבעיות בסכנין, והוסיף: "הבעיה כיום היא שכל שחקן משחק בשביל עצמו קודם כל וההנהלה התעלמה לחלוטין מהנושא החברתי. ההנהלה לא שמה דגש על הנושא הזה ולצערי בגלל זה יש המון בעיות בסכנין, בעיות שדראפיץ' לא עוזר להן להיפתר. אף אחד לא רוצה שסכנין תיקלע למצב שבשנה הבאה היא תהיה בליגה הלאומית ואם זה יקרה, לדראפיץ' יהיה חלק לא מבוטל בזה. לא הוא ולא סכנין רוצים את זה".

גנאים: "ההנהלה הייתה צריכה לקחת את השחקנים לשיחה לפני אשקלון, לא אחריו"

מאזן גנאים התייחס גם לסכסוך של שוער הקבוצה מאיר כהן, שאליו הוא מאוד מקרוב, לבין דראפיץ'. "שוחחתי עם מאיר והוא הבטיח לי שכל מה שהוא רוצה זו רק טובתה של הקבוצה. במקום לנסות ולפייס בינו לבין דראפיץ', אנשים במועדון רק העמיקו את הקרע. אני מקווה שהתקרית הזו מאחוריהם. בכל מקרה, ההנהלה הייתה צריכה לקחת את השחקנים לשיחה לפני המשחק מול אשקלון ולא אחריו, ועל כך אני כועס".

גנאים התייחס גם למצבה של הקבוצה, שנמצאת במקום האחד לפני אחרון עם שמונה נקודות בלבד. "אם סכנין תשחק טוב מול מכבי חיפה ומול שאר הגדולות ותצליח לקחת את הנקודות מהן, זה בונוס, אבל אסור לקבוצה להפסיד לקבוצות שהיא מתמודדת מולן בתחתית. הפסד הנקודות של סכנין מול אשקלון יכול להיות קריטי להמשך העונה ואולי זה אחד המשחקים שיכריעו בסופו של דבר אם סכנין תהיה בליגת העל בעונה הבאה".

בכל מקרה, בסכנין מנסים להתכונן לינואר והקבוצה רוצה להתחזק בלפחות שני חלוצים כשתומר חמד ואוהד קדוסי הם השמות שרוצים לראות בקבוצה. לקראת המשחק מול הפועל עכו אמור מאיר כהן לחזור להרכב ומי שבספק הוא נסטיה צ'ה הפצוע, שבינתיים לא מצליח לחזור לאימונים מלאים, אך בקבוצה קיימת אופטימיות שהסלובני יהיה כשיר בשבת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully