וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עטר: "רוצים לנצח בכל מצב, גם יריבות עדיפות"

הדס גרינברג

15.12.2010 / 15:54

מאמן מכבי נתניה מתכונן למפגש מול מכבי חיפה, ותירגל לסירוגין מערך הגנתי של שלושה בלמים. גאגה צ'חטיאני עובר לכפ"ס

במכבי נתניה נמשכות ההכנות לקראת המשחק מול מכבי חיפה בשבת. באימון היום (רביעי) תרגל המאמן ראובן עטר לסירוגין מערך של שלושה בלמים, כשליאוניד קרופניק, שאיבד את מקומו בהרכב לראשונה העונה במחזור הקודם, תורגל בחוליית ההגנה לצד מריאנו קפוראלה ועמרי בן הרוש, אך בחלק מהזמן היה זה דלה ימפולסקי, כובש שער הניצחון מול הפועל באר שבע, שקיבל את חולצת ההרכב.

עדי נמני ימשיך לתפקד כמגן ימני, ואוראל דגני שסיים לרצות עונש הרחקה בגין צבירת כרטיסים צהובים, יתופקד בקישור לצד קובי דג'אני. מי שצפוי להמשיך לקבל קרדיט בהרכב הראשון הוא עומר פרץ, שהציג יכולת טובה בניצחון על באר שבע. פיראס מוגרבי ייעדר בגלל צהובים וגם מאור אסור צפוי לאבד את מקומו בהרכב. החלוץ אחמד סבע לא התאמן היום עם יתר חבריו, באימון בו ביקר גם המנכ"ל קובי בלדב.

הערב סוכמה העברתו של גאגה צ'חטיאני להפועל כפר סבא. החלוץ הגיאורגי שהצטרף לקבוצה הקיץ מסקציה נס ציונה אך לא סיפק את הסחורה ולא הצליח למצוא את הרשת אפילו פעם אחת מתחילת העונה יחזור לליגה הלאומית עם פתיחת חלון ההעברות בינואר.

עטר התייחס למשחק הצפוי בקרית אליעזר ולא ממש התרגש מהפיקנטריה: "זה משחק חוץ שיהווה סיום סיבוב והוא מאוד חשוב עבורנו. מכבי חיפה זה אחד המועדונים הגדולים, אולי הכי גדול בארץ בשנים האחרונות. הם מדברים בתארים ובתוצאות, אבל מתחילת העונה אני מנסה להכניס לשחקנים שהמטרה היא לנצח בכל מצב, גם מול יריבות שנחשבות עדיפות על הנייר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully