וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלישע לוי: "אף אחד לא האמין שנהיה במקום הראשון"

15.12.2010 / 11:17

אלישע לוי התייחס לביקורת על מכבי חיפה: "שוכחים איזו טלטלה עברנו, צריך להעריך", ואמר: "נוטים לצרף את פיליאבסקי ויאיא"

מכבי חיפה

צילום: אדריאן הרבשטיין. עריכת וידאו: רן צימט

אחרי שמכבי חיפה מיצתה בארבעת הימים האחרונים את המשאים ומתנים עם הבלם אנדריי פילאבסקי והקשר סיידו יאיא, במועדון מתכוונים להודיע בימים הקרובים לאיגנסיו קאנוטו ואדריאן סילבה על שחרורם באופן רשמי. הבוקר (רביעי) יתברר כי ייתכן והשניים ייצאו לחופשת מולדת מוקדמת, עוד לפני חלון ההעברות, כדי שיוכלו לנהל משאים ומתנים במטרה למצוא קבוצה לפני ה-11 בינואר, מועד פתיחת חלון ההעברות.

כפי שפורסם אתמול, מקורבים לקשר דריו פרננדז מנסים לשדך אותו למכבי חיפה. הקשר עידן ורד הוא אחד האנשים המעורבים בעניין, כששיחה בין השניים נערכה בימים האחרונים במטרה להעביר את המסר לאלישע לוי. נראה כי אפשרות כזאת, שפרננדז אכן יגיע, תילקח בחשבון במידה ויוחלט להשאיל את יאיא, אך בינתיים אין החלטה כזאת.

ג'ון קולמה עשוי לחזור להרכב הקבוצה במשחק הקרוב נגד מכבי נתניה, אך עדיין לא ברור על מי יחליט המאמן לוותר. שלומי אזולאי עדיין לא מתאמן ולא נראה שיהיה בסגל. את מקומו של פיטר מסיללה המוצהב, שהמריא לחופשת מולדת בדרום אפריקה, ימלא כנראה טאלב טוואטחה הצעיר, אם כי גם לעלי עוסמאן יש סיכוי לפתוח בעמדה הזאת.

לוי פתח הבוקר את מסיבת העיתונאים שלו עם התייחסות לגבי עתידם של פיליאבסקי ויאיא. "שניהם שחקנים צעירים שאנחנו נוטים לקחת אותם", אמר המאמן. "יש לנו זמן עד אמצע ינואר. אני יכול לומר שמדובר בשני שחקנים טובים, אחד קשר ואחד בלם, כשפיליאבסקי שחקן עם יכולת פיזית טובה ויאיא שחקן שיכול לשחק בקישור בכמה עמדות. אלה שחקנים שיוכלו לקדם אותנו".

בהמשך, המאמן התייחס לביקורות נגדו לאחר הניצחון על קריית שמונה. "להגיד שאנחנו אוהבים את זה? אני לא יכול. אני חושב שצריך להסתכל על הדברים אחרת", אמר. "אנשים טוענים שמכבי חיפה לא דורסת, אנחנו מצדנו תמיד משחקים בידיעה שקבוצות יבואו לסגור את המשחק. אנשים מתעלמים מכך שמכבי חיפה עברה טלטלה גדולה, צריכים להסתכל על הדברים הטובים, להעריך את זה. הקבוצה שלנו מראה כל שבת מוטיבציה מאוד גבוהה, מגלה אחריות. זאת קבוצה טקטית, קבוצה צעירה שלא מוותרת. זה מלמד על חוזק. אנחנו נמצאים במקום הראשון. החוכמה היא להיות במקום הראשון ולדעת שאנחנו עדיין לא במלוא הפוטנציאל והכוח שלנו. אנחנו ערים לביקורות".

על מאבק האליפות אמר: "אף אחד מסביב לא האמין שנהיה במקום הראשון בזמן הזה. המקום הראשון זה דבר מאוד דינמי ונזיל, אבל זה רק חצי סיבוב. בכדורגל צריך לדעת להגיע לשם, ואחר כך יותר קשה לשמור על זה. הדברים החשובים זה חוסן, לדעת לעמוד עם הרגליים על הקרקע. אנחנו יודעים שיהיה מאבק קשה. יש לנו עדיין לאן להתקדם. אני בטוח שהמאבק יהיה קשה כי יש קבוצות טובות בצמרת. בסופו של דבר יש גם פלייאוף ונצטרך לדעת להיות מוכנים אליו. ברור שבשיטה כזאת אפשר לאבד את המקום הראשון ולכן מה שחשוב זה מה יקרה אחריו".

לוי סיכם את דבריו בהתייחסות למשחק הקרוב, נגד מכבי נתניה. "כמו קרית שמונה, מדובר בקבוצה צעירה, עם שחקנים טובים. נבוא במלוא הכוח ונעשה מה שצריך כדי לשמור על המקום הראשון. מה יקרה אם ניקלע לפיגור? אם יהיו דקות קשות, הקהל יהיה סבלני ויתמוך בנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully