וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדורעף: מכבי ת"א בשמינית גמר גביע האתגר

14.12.2010 / 22:07

אלופת המדינה עלתה לראשונה בתולדותיה לשלב הזה, אחרי שניצחה את צ'סטוצ'ובה הפולנית במערכת זהב מכרעת

אלופת המדינה בכדורעף מכבי תל אביב, עלתה הערב (שלישי) לשלב שמינית גמר גביע האתגר, שהוא המפעל האירופי השלישי בחשיבותו לקבוצות. כזכור, מכבי תל אביב השתתפה השנה בגביע ההתאחדות האירופית, אבל אחרי שהודחה על ידי קבוצה טורקית עברה למעפל הנוכחי.

בסופו של דבר, קבוצתו של זהר בר נצר עברה את הקבוצה הפולנית צ'סטוצ'ובה במפגש כפול. במשחק הראשון ניצחה מכבי תל אביב בארץ 0:3, הערב היו דווקא הפולנים שניצחו 1:3 ומאחר ולתוצאות המערכות לא הייתה חשיבות, נפלה ההכרעה במפגש הכפול על מערכת זהב בתום המשחק, שבה ניצחה מכבי תל אביב 8:15.

המשחק שכלל למעשה חמש מערכות הסתיים כעבור שעה וארבעים וחמש דקות, ובסיומו חגגו הצהובים הישג חסר תקדים מבחינתם באירופה, וכעת הם ימתינו להגרלה שתבשר להם מי תהיה היריבה בשמינית הגמר.

בליגה: מטה אשר ניצחה, כפר סבא הפסידה

דווקא אחרי הניצחון על מכבי תל אביב, הפועל כפר סבא של שגיא ברעם נעצרה במחזור העשירי בליגה. עם פתיחת הסיבוב השני, ניצחה מ.כ נווה שאנן את הכפר סבאים באולם בר לב 0:3 (23:25, 23:25, 21:25). ניצחון החוץ של החיפאים משלים דאבל העונה על הקבוצה של שגיא ברעם לאחר שבמחזור הפתיחה ניצחו הצפוניים בבית לאחר חמש מערכות. "זה היה משחק לא טוב שלנו", אמר ברעם בסיום. "אני חייב לתת קרדיט גדול לנווה שאנן, מדובר בקבוצה טובה עם זרים מצוינים וחבורת ישראלים מצוינת ואסור להמעיט בערכה".

מכבי הוד השרון השלימה 0:3 חלק על אליצור כרמיאל (15:25, 11:25, 10:25) במשחק שהסתיים תוך 50 דקות. הקבוצה של אבישי קרפובסקי הציגה משחק קטלני בחבטות הגשה ולא אפשרה לאורחים מהצפון להיכנס למשחק. בפעם הראשונה לבש את מדי המועדון הקבלן הברזילאי החדש טיאגו דה סילבה, שהפגין יכולות משחק התקפה איכותיות.

השנייה בטבלת הליגה, הפועל מטה אשר, מתאוששת מהפציעות האחרונות וממשיכה לצבור נקודות לאחר ניצחון ביתי 0:3 (17:25, 18:25, 17:25) על הפועל המעפיל. זהו הניצחון השני ברציפות מאז ההפסד למכבי תל אביב במחזור השמיני וכעת מצפה לקבוצה משימה נוספת, הפעם בשמינית גמר גביע המדינה מול מכבי עירוני חדרה במוצ"ש. המעפיל תארח את מכבי תל אביב ביום שישי הקרוב בעין שמר בשעה 13:00 במסגרת שמינית גמר הגביע.

א.ס. רמת השרון ניצחה 0:3 (23:25, 21:25, 22) את עירוני בת ים האחרונה. המאמן אורי שפירא איפשר לכל שחקני הסגל לקחת חלק במשחק, אך הקבוצה עדיין סובלת מחסרונו של הבלגי ג'ימי פרנאן הפצוע. "אנחנו שמחים מאוד שעלינו למקום הרביעי", כך סיכם את המשחק יושב ראש הקבוצה אלישע נתנוב. משחק הליגה בין מכבי עירוני חדרה למכבי תל אביב ייערך ב-28 בחודש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully