וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קטש: "היינו צריכים לנצח, יש תחושת פספוס"

14.12.2010 / 21:45

מאמן הפועל ירושלים התאכזב מההפסד הצמוד בריגה: "יש הרבה מה לשפר". סולומון: "אנחנו הפסדנו יותר משריגה ניצחה"

הפועל ירושלים קלעה הערב (שלישי) בריגה ב-43 אחוז ל-2 ו-25 אחוז ל-3, ובכל זאת היא בוודאי מרגישה אכזבה גדולה אחרי ההפסד ל-VEF המקומית 74:71. וויל סולומון הצטיין בשורות הירושלמים, עם 24 נקודות ו-9 ריבאונדים, אלא שמלבדו קשה לציין שחקן נוסף שבלט עבור עודד קטש. עם זאת, יש לציין את פציעתו של יוגב אוחיון, שגרמה לו לשחק חמש דקות בלבד, ואת העייפות המצטברת של מרבית שחקני הסגל. במשחק המאוחר הביסה נימבורק את קאחסול 68:89, ולכן כל ההכרעות יעברו למחזור האחרון.

"היה לנו מעט קשה במחצית השנייה, בריאן רנדל היה עם עבירות ודיון דאוול היה חסר ביטחון", אמר עודד קטש בסיום, והודה כי גם ג'ייסון ריץ' כבר ידע משחקים טובים יותר. "ריגה קבוצה אתלטית והם משחקים בקצב טוב בהתקפה. היינו צריכים לנצח, פתחנו את הרבע השני ממש רע, הם שמרו אותנו נכון ולא היינו מספיק שוטפים בהתקפה. יש לנו עוד הרבה דברים לשפר, אבל בסך הכל זה קורה. יש גם ימים כאלה. אבל זו עדיין הרגשה של פספוס".

באשר לפציעות הרבות מהם סובלים חלק לא קטן משחקני הסגל הוסיף קטש: "אנחנו סובלים מחוסר מזל ברוטציה ובאימונים, ונקווה שזה מאחורינו. פציעות זה חלק מקבוצת כדורסל וצריך לדעת להתמודד עם עומס". לבסוף דיבר המאמן על מאזן החוץ הבינוני של קבוצתו, שהפסידה שלוש פעמים ברציפות מחוץ למלחה: "בתקופה האחרונה הקהל בבית נותן לנו את האקסטרה שאנחנו צריכים, ואני מקווה שזה מה שיהיה גם נגד בני השרון בליגה ונגד קחאסול".

וויל סולומון, נקודת האור הבודדה של ירושלים הערב, הוסיף: "אנחנו הפסדנו את המשחק יותר מאשר ריגה ניצחה אותו. לא היינו טובים הערב ולא הצגנו את היכולת הרגילה שלנו, עשינו יותר מדי טעויות בהגנה ובהתקפה ובשבוע הבא נצטרך לנצח את קאחסול בכל מחיר בכדי לעלות שלב וגם לסיים במקום הראשון. דברים עדיין תלויים בנו ונעשה הכל בכדי להיות בשלב הבא".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully