וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גונזאלס: "אם פרננדז ואלברז יעזבו, אבקש לעזוב בינואר"

14.12.2010 / 13:34

הבלם האורוגוואי של בית"ר מעוניין לחזור למולדתו, ועזיבת שני חבריו תקל על ההחלטתו בחלון ההעברות

איציק קורנפיין רצה לצמצם את הסגל של בית"ר ירושלים בחודש ינואר, ונראה שהדברים נעשים מעצמם. בעקבות העובדה שדריו פרננדז וכריסטיאן אלברז צפויים לעזוב בינואר הקרוב, גם הצלע הדרום אמריקנית השלישית, הבלם כריסטיאן גונזאלס, צפוי להצטרף אליהם. לגונזאלס חוזה עד לחודש ינואר בבית"ר עם אופציה להארכה.

בתחילת העונה רצה הבלם לחזור הביתה למולדתו, אך שוכנע על ידי פרננדז ואלברז להישאר איתם בבית"ר. כעת, משעזיבתם של השניים קרובה, נשאל גונזאלס על ידי שחקנים בקבוצה על מצבו ואמר: "אם הם עוזבים גם אני אעדיף לעזוב. אני רוצה לסיים את הקריירה באורוגוואי, אבל רק שבית"ר יאשרו לי את זה".

יש לציין כי למרות העובדה שגונזאלס הוא שחקן הרכב בבית"ר, במועדון רוצים לשלב בסיבוב השני את שמוליק קוזוקין הצעיר, שכבר החל להתלבש למשחקים, וכמו כן למתן בראשי, מה גם שעל הספסל ישנו תומר בן יוסף.

באימון היום (שלישי) שוחחו השחקנים על החשש שהפסד לקרית שמונה בשבת יחזיר את הקבוצה בדיוק למצב בו הייתה לפני המשחק נגד הפועל תל אביב, והסכימו שבכל מחיר אסור להפסיד את המשחק.

"בית"ר היא קבוצה שמתקשה במשחקים ללא קהל, כי אנחנו רגילים לאווירה מסביב, לא משנה אם היא חיובית או שלילית", אמר שחקן במועדון. "אנחנו הולכים לשחק נגד אחת הקבוצות החזקות בארץ, וצריכים להביא את כל מה שיש לנו כדי לצאת עם נקודות. חייבים לצאת לפגרה עם טעם טוב ואמונה". המשחק נגד קרית שמונה ייערך באיצטדיון טדי בשעה 19:30 וללא קהל בשל העונש שהוטל על בית"ר בעקבות קריאות גזעניות.

בית"ר רשמה היום הישג חיובי כאשר יו"ר הקבוצה, איציק קורנפיין, חתם הבוקר על הסכם חסות עם חברת "אביסרור משה ובניו", חברה העוסקת ביזמות ובניה של פרויקטים למגורים. יורם אביסרור, סמנכ"ל החברה ואחד הבעלים אמר: "אנו אוהדים את הקבוצה מילדות וגאים להיות נותני החסות של הקבוצה". העסקה מוערכת בכמה מאות אלפי שקלים ותסייע לבית"ר כלכלית בעונה קשה זאת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully