וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניסיונות לשדך בין פרננדז למכבי חיפה

14.12.2010 / 18:35

קשר בית"ר ירושלים פנה לעידן ורד וביקש ממנו לסייע לו לעבור לירוקים. הבלם האוקראיני אנדריי פילאבסקי סגר ל-3.5 שנים

אחרי שסיכמה עם הקשר סיידו יאיא לשלוש שנים וחצי, ביצעה הערב (שלישי) מכבי חיפה צעד נוסף לעבר התחזקות לקראת פתיחת חלון ההעברות בחודש ינואר הקרוב, כאשר סגרה עם הבלם הבלם האוקראיני אנדריי פילאבסקי. פילאבסקי (22) התאמן בחיפה מספר פעמים, והוא מגיע לכרמל מקבוצת ניבה ויניצה מהליגה השניה באוקראינה, זאת כדי להחליף את איגנסיו קאנוטו. סוכנו של הבלם נפגש הערב עם ראשי המועדון, הצדדים החליפו טיוטות וחתמו על זיכרון דברים וסיכמו ל-3.5 שנים. פילאבסקי מצטרף לקשר יאיא, שכבר חתם בקבוצה ואמור להחליף את אדריאן סילבה.

מקורבים לקשר בית"ר ירושלים דריו פרננדז מנסים לשדך אותו בימים האחרונים למכבי חיפה. השחקן עצמו מעוניין להגיע לכרמל ושוחח במהלך השבוע עם הקשר עידן ורד במטרה שיעזור לו להגיע לחיפה כבר בחודש ינואר הקרוב. בקרוב מאוד יוצע השחקן לחיפה באופן רשמי.

דרווידאס שרנאס דווקא עשוי להעדיף את לך פוזנן

ובינתיים, דרווידאס שרנאס, החלוץ הליטאי של ווידז'ב לודז' שהוזכר כמועמד למכבי חיפה, עשוי לעבור בקרוב דווקא ללאופה הפולנית, לך פוזנן. כלי התקשורת בפולין מדווחים הבוקר (שלישי) כי נציגי שני המועדונים נפגשו בשעות הלילה ודנו בהעברה של שרנאס לפוזנן. על פי הדיווח, המועדונים סיכמו עקרונית על דמי העברה בסך מיליון יורו, כאשר גם תנאיו הכספיים של החלוץ קרובים לסיכום. על פי התקשורת הפולנית, בשרנאס מעוניינות גם הפועל תל אביב (בשורותיה התאמן בקיץ), מכבי חיפה ו-וולפסבורג הגרמנית.

"ממה שאני יודע יש סיכוי גבוה שאעזוב את לודז'", אישר שרנאס לתקשורת הפולנית. "אני אוהב את הרעיון של לשחק בפוזנן. זה יהיה צעד גדול לקריירה שלי. לך קבוצה גדולה וחזקה, אבל שום דבר עדיין לא סגור ובימים הקרובים דברים יכולים להשתנות, כמו למשל שאמצא את עצמי בישראל".

שרנאס בן ה-26 שוהה בימים אלה בליטא ומחכה להתפתחויות בעניינו ובפולין מעריכים שעסקת העברתו לפוזנן תושלם בקרוב. האלופה הפולנית סבלה מסיבוב ראשון איום בליגה ובתום 15 מחזורים היא מדוגרת במקום ה-11 ורחוקה 11 נקודות מהפסגה. בליגה האירופית, לעומת זאת, היא נהנתה מקמפיין נהדר ועלתה על חשבון יובנטוס מבית א'.

עדכון ראשון: 13:35
עדכון אחרון: 17:47

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully