וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קלינגר: "השגתי תארים ללא אמצעים גדולים"

14.12.2010 / 11:12

קלינגר, שיפגוש ביום שני את קבוצת ה-100 מיליון של יריבו נמני, זוכר כמה כסף היה לו לתארים "שיהיה קשה מאוד להשיג בעתיד"

אפילו שחקני הפועל באר שבע מתקשים להתעלם מהמפגש הפיקנטי ביום שני, כשניר קלינגר יפגוש לראשונה בקריירה כמאמן את מכבי תל אביב. המאמן שהוליך את הקבוצה לאליפות הדרמטית של 2002/3, לליגת האלופות וזכה בגביע המדינה, עזב את המועדון בעונת הגלאקטיקוס בטונים צורמים ומאז לא נתקל בו. ביום שני זה יקרה, כשממול יישב מאמן מוכר לו, אבי נמני, יריבו באותם ימים.

"ברור שנשחק בשבילו", אמר שחקן בבאר שבע. "יש משחקים שמאמנים מחכים להם כל החיים, וזה אחד המשחקים שקלינגר חיכה להם. אף מאמן לא הצליח יותר ממנו מאז שעזב שם. אני בטוח שהוא יתרגש לא פחות מאיתנו".

"יש התרגשות לקראת המשחק הזה, זה נכון, מעולם לא שיחקתי נגד מכבי", אמר קלינגר לוואלה! ספורט בשיחה שהתקיימה לאחר המשחק בנתניה, בו נחלה קבוצתו הפסד ליגה ראשון לאחר חמישה משחקים. "מכבי זה מקום שהעברתי בו את מיטב שנותיי כשחקן וכמאמן, זכיתי בהמון תארים", המשיך המאמן. "הגעתי עם הקבוצה הזאת לפסגות שכל שחקן או מאמן חולם עליהם. זה יהיה מפגש פיקנטי, למרות שכרגע אני נתון להצלחה של באר שבע".

"אני לא רוצה להתייחס למכבי שאחרי התקופה שלי, זה מועדון שיותר מדי יקר לי וחשוב לי, אבל אני יכול לומר שהדברים שעשינו בזמני היו מאוד מיוחדים. תארים שיהיה קשה מאוד להשיג בעתיד", הוסיף קלינגר. "עשיתי את זה בהרבה עבודה קשה וללא אמצעים כל כך גדולים. אני חושב שצריך להעריך את זה יותר. מצד שני, זאת העבודה שלי כמאמן. גם כשחקן וגם כמאמן, אבל בעיקר כשחקן, תמיד עניין אותי איך להיות 'ווינר' ולהביא את הקבוצה שאני מאמן לתארים. לא עבדתי כדי להעביר אל הזמן".

האם הוא מסוגל להביא העונה תואר לבירת הנגב? זה מה שהמאמן חושב: "היופי בכדורגל הוא שאי אפשר לחזות מה יהיה. יש קבוצות, בטח שלוש הגדולות, שיותר חזקות מהשאר. יש סיכוי טוב שאחת מקבוצות הדרג השני תזכה בתואר השנה. הפועל באר שבע נמצאת ברשימה הזאת".

יחיאל יחזור להרכב דווקא מול מכבי תל אביב?

בהפועל באר שבע החליטו כי בתחילת החודש הבא, מיד לאחר המשחק מול מכבי פתח תקוה שיפתח את הסיבוב השני, תיערך פגישה בין קלינגר לאלונה ברקת, על מנת להעריך מחדש האם הקבוצה זקוקה לרכש. אם ברקת תאשר, קלינגר יבקש להחליף כנראה את החלוץ הגנאי אברהים בסיט, ואולי את הקשר הגנאי ג'יימס ביסו, אם כי המדיניות לגביו, בדומה לבסיט, היא השקעה לטווח ארוך וברקת לא תמהר לשחררו.

הבלם אבי יחיאל אמור לחזור לסגל, אך עדיין לא ברור האם המאמן יחליט להחזירו ל-11 שלו, על חשבון ויליאם סוארס שיחזור לקישור. במועדון רוצים לסיים את הסיבוב השני עם ניצחון, שיעזור לקבוצה להתברג באחד מששת המקומות הראשונים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully