וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: "אף אחד לא חשב על הדרך, רק על הניצחון"

14.12.2010 / 9:45

במכבי חיפה עונים למבקרים. פיליאבסקי ויאיא יגיעו בימים הקרובים. בנאדו לחבריו: "לקראת סוף העונה נחליט אם אמשיך"

בלא מעט מקרים העונה נהגו שחקני מכבי חיפה להשמיץ את המשחק הסגור של היריבות ששיחקו מולן, בעיקר בקריית אליעזר. אתמול (שני), השיחות שהתנהלו לאחר הניצחון 0:1 בקרית שמונה בין שחקני הקבוצה התמקדו דווקא במחמאות. "כבר מזמן שכחנו איך זה לשחק נגד קבוצה שיודעת לשחק כדורגל פתוח", אמר אחד השחקנים אמש. "הם (קריית שמונה) כמעט לא סיכנו את השער, אבל לרגע אחד הם לא חשבו על בונקר, או על להעיף כדורים".

על הביקורות כלפי צורת המשחק של סגנית האלופה במחזורים האחרונים נאמר במועדון: "צריך לזכור מה עשו הקבוצות הגדולות במשחק מולה. מה שהיה חשוב במשחק הזה היה הניצחון. צריך להיות הוגנים ולומר: אף אחד כאן לא חשב על הדרך".

לאור היכולת שאריק בנאדו מציג לאחרונה, לא ברור האם המאמן יחליט לדחוק אותו לספסל לאחר הגעת הבלם החדש בחלון ההעברות. בקבוצה החמיאו לבלם ולשיתוף הפעולה שלו עם שי מימון. "רק לקראת סיום העונה אחליט אם להמשיך. זה תלוי גם במכבי חיפה", אמר הבלם לחבריו.

מסיללה: "אנו שואפים מדי שנה לאליפות"

מגן מכבי חיפה פיטר מסיללה כבר החל את פגרת החורף. המשחק מול קרית שמונה והעובדה שייעדר בשבת ממשחק הבית מול מכבי נתניה עקב צבירת כרטיסים צהובים, אפשרו לאלישע לוי לשחררו, וכבר היום (שלישי) יטוס לדרום אפריקה לחופשה בת עשרה ימים.

לפני נסיעתו הספיק מסיללה להתייחס לניצחון החשוב בקרית שמונה, ואמר לאתר הרשמי של מכבי חיפה: "היה משחק קשה ביותר מול קבוצה מצוינת. קרית שמונה קבוצה פיזית, חזקה, ששיחקה בהתלהבות ולא במקרה היא בצמרת. מצידנו, אנו שואפים מדי שנה לאליפות, צריכים להתקדם ממשחק למשחק ויש לנו עדיין הרבה עבודה. עלינו להיות מרוכזים ולהגיע לכל משחק במטרה לנצח ולהפגין יכולת טובה".

ספסולו של הקשר ג'ון קולמה לא נבע מסיבות רפואיות, אלא מהרצון של המאמן לקדם את החלק ההתקפי. אלישע לוי חשש שהקבוצה תתקשה להבקיע אם תוותר על אחד הקשרים האחרים שלה, בעלי אופי התקפי יותר.

הבלם אנדריי פיליאבסקי אמור לחתום השבוע החוזה היום או מחר, והוא יגיע בטיסה מאוקראינה מיד לאחר שיושג סיכום סופי עם קבוצתו, ניבה ויניציה. סיידו יאיא אמור להגיע אף הוא בקרוב ארצה. "עדיין אל החלטתי לגבי שניהם, או שיצטרפו בינואר או בשלב מאוחר יותר", אמר אתמול לוי לאחר המשחק, אם כי על פניו נראה שהמאמן לא מצא אלטרנטיבה טובה יותר.

שחקני הקבוצה ניר דוידוביץ' וגוסטבו בוקולי ביקרו היום (שלישי) יחד עם הדובר דודו בזק ומנהלת הקשר עם האוהדים מיטל רוזן את משפחתו של הכבאי דני חייט, שנפצע באסון הכרמל ומאושפז בטיפול נמרץ בבית החולים רמב"ם. האב מוטי אמר: "מכבי חיפה היא חלק בלתי נפרד מחיינו, אנו מרוגשים ומלאי תודה שהגעתם לבקר ולדרוש בשלומו של דני".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully