וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנדריקס: "יש לי ביטחון ביכולות שלי, אשוב בכל הכוח"

14.12.2010 / 8:19

פורוורד מכבי ת"א מתאושש ממחלתו, ולא מתכוון ללכת לשום מקום: "היה לי מזל לא טוב, אחזור למצב הפיזי הטוב שהייתי בו"

לאחר שלקה בדלקת ריאות, מנסה שחקנה של מכבי תל אביב ריצ'רד הנדריקס לשוב לכושר משחק. בימים האחרונים עורך השחקן אימונים אישיים, כשאתמול (שני) ערך אימון עם דייויד בלאט ואבי קובלסקי. "אני עדיין בתהליך התאוששות, אך מרגיש הרבה יותר טוב", אומר הנדריקס לוואלה! ספורט. "הייתי בבית בימים האחרונים וניסיתי להחלים. אני מאמין שאשוב לשחק כבר בעוד כמה ימים", סבור השחקן.

"כמובן שראיתי את מכבי מהטלוויזיה, חוץ מהמשחק בו הפסדנו לבני השרון", הוסיף הנדריקס, "ושמחתי מאוד מהניצחונות שהשגנו. אני חושב שזה חשוב שהצלחנו להשיג את הניצחונות ביורוליג, ושבמקביל הצלחנו לסיים את הסיבוב הראשון בליגה במקום הראשון. אבל אני חושב שחשוב מאוד שנציג דריכות ועומק בדרך המשחק שלנו לאורך כל המשחק, לתת את הגוף מול היריבה כשצריך, מקווה שנראה את זה כבר בחמישי הקרוב מול חימקי".

בשבועות האחרונים תכננו במכבי לבצע שינויים בסגל, והיו מעוניינים לשחרר את הנדריקס במידה שיגיע חיזוק בדמותו של הסנטר הסרבי מילאן מצ'באן, אולם לשחקן יש הצעות ממספר קבוצות באירופה, עובדה שמאמירה את מחירו, כשבמקביל במכבי אינם מצליחים להגיע להסכם עם קבוצתו הסרבית על סכום הפיצוי אותו ישלמו. במקביל, גם חוזהו של הנדריקס, שחתום לשנתיים בקבוצה, היקשה על שחרורו. במכבי ממשיכים את המאמצים לשחרר את מצ'באן, בעוד ורסאץ' דורשת 500 אלף דולר על שחרורו.

בשבוע שעבר אמר בלאט על הנדריקס: "יש לו מעט נאחס, הוא עדיין לא נכנס לעניינים במאה אחוז. אני מקווה שכשתבוא השנה החדשה נוכל גם לראות את הנדריקס שאני מכיר ויודע למה הוא באמת מסוגל ". הנדריקס הגיב לדברים של מאמנו, ואמר: "באמת היה לי מזל לא טוב, אבל יש לי ביטחון בעצמי ביכולות שלי, אתאושש, אחזור למצב הפיזי הטוב שהייתי בו תוך כמה ימים ואשוב למשחק בכל הכוח".

בלו: "מה שקרה מול חיפה לא יחזור על עצמו מול חימקי"

למרות שהמשחק נגד מכבי חיפה ביום ראשון היה חד צדדי, המאמן דייויד בלאט, שדרש עוד ביום חמישי לאחר משחק היורוליג נגד פרטיזן "לא להרפות לרגע מהמשחק", כעס על תצוגת שחקניו ברבע האחרון. ברבע ההוא קלעה הקבוצה חמש נקודות בלבד לאורך חמש דקות, כשהיא סופגת במקביל 27 נקודות. "אני מבין את בלאט על כך שכעס עלינו", אמר דייויד בלו. "הרי העבודה שלו זה לקרב אותנו למצב הכי קרוב לשלמות שהוא יכול. אני מכבד ומבין את זה. אבל אחרי הכל, אנחנו אנושיים ולא הכי מנוסים, לפעמים זה קורה. אני מאמין שנשתפר בעניין הזה. אל תשכחו שבשורה התחתונה ניצחנו את המשחק, הרי קלענו 91 עד הרבע השלישי, הצגנו הגנה טובה במשך שלושה רבעים ועלינו ליתרון גדול בשלב מוקדם של המשחק. אנחנו רוצים לשמר את זה ולהמשיך להצליח".

"כשאתה מוביל ביתרון גדול זה יכול לפעמים לעוות דברים, אתה מגיע ל-28 נקודות הפרש, וכדורסלנים הם אנושיים, קורה שדברים הולכים נהדר ואתה מרפה קצת", מודה בלו. עם זאת, השחקן מדגיש כי אינו סבור ש"מדובר בהרגל שלנו. אני חושב שזה משהו שפשוט קרה ולא יחזור על עצמו במשחק הירוליג ביום בחמישי. מה שקרה לא מהווה אינדיקציה לשום דבר".

במכבי תל אל אביב הבטיחו כבר בשבוע שעבר את העלייה לטופ 16 מהמקום הראשון. האם זה לא ישפיע על דריכות השחקנים? "אני מניח שזו שאלה שצריכים להפנות למאמן. אבל כקבוצה אנחנו צריכים להבין את המצב, להתכונן כפי שאנחנו מתכוננים לכל משחק. אני יודע שאני מתכונן כמו תמיד, ומגיע עם אותה מוכנות מנטלית לכל משחק".

בלו התייחס למשחק היורוליג מחרתיים מול חימקי מוסקבה. "חימקי היא כמו חיה פצועה, הם מגיעים להילחם על החיים שלהם וזה הופך אותן למסוכנים. הם זקוקים לניצחון, אנחנו אמנם במקום הראשון, אבל אנחנו חייבים צריכים להגיע מרוכזים ולהשיג את הניצחון. לפתח הרגלים חיוביים ככל שניתן עבור הקבוצה", אומר בלו.

סופוקליס שחורציאניטיס החל בטיפולים פיזיותרפייים ולא ברור אם ישחק במשחק היורוליג ביום חמישי, במכבי בכל אופן לא ירצו לסכן את הסנטר לקראת השלב הבא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully