וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קטן: "לא צריך להתנצל בכל פעם שמנצחים"

הדס גרינברג

13.12.2010 / 22:49

קפטן מכבי חיפה היה מרוצה מה-0:1 בקרית שמונה. בנאדו: "זו הצהרת כוונות מבחינתו". בן שמעון: "קצת נבהלנו מעצמנו"

אדריאן הרבשטיין

צילום וידאו: אדריאן הרבשטיין
עריכת וידאו: דורון שטיין

מכבי חיפה הגדילה הערב (שני) את יתרונה בפסגת ליגת העל לחמש נקודות, אחרי שניצחה 0:1 בקרית שמונה. יניב קטן כבש את שער הניצחון לזכות הירוקים מהנקודה הלבנה בדקה ה-78, סידר לקבוצתו ניצחון חוץ שביעי העונה והנחיל למארחים הפסד בית ראשון. מכבי חיפה שוב לא הציגה כדורגל גדול, אך הייתה יעילה מיריבתה ושוב נהנתה ממשחק הגנה יציב ושקט של אריק בנאדו.

בנאדו: "הוכחתי לאלישע שמקומי בהרכב"

איש המשחק, אריק בנאדו, ששוב קיבל את הקרדיט מאלישע לוי במרכז ההגנה, אמר בסיום: "באנו למשחק חוץ קשה במיוחד. קרית שמונה קבוצה חזקה וזה אולי המשחק הכי קשה שלנו העונה. לנצח פה זה לא קל, זה ניצחון שנותן לנו הרבה ביטחון. זו הצהרת כוונות מבחינתנו והיה חשוב לנו לנצח כאן".

באשר למעמדו הוסיף הבלם בן ה-37: "בכל הקריירה הייתי שחקן הרכב, ואני שמח שחזרתי לשם. הוכחתי לאלישע שמקומי בהרכב ואני שמח שהוא מאמין בי. באתי לעזור למכבי חיפה, זו הקבוצה שאני אוהב ואנחנו בתקופה ואני מקווה שנמשיך ככה".

אלישע לוי החמיא בסיום המשחק לבנאדו, כשאמר: "ההגנה שלנו נראית יותר טוב עם בנאדו ודוידוביץ'". בנוגע למשחק עצמו הוסיף המאמן הירוק: "במבחן התוצאה אנחנו עומדים. אנחנו אף פעם לא מרוצים, אני תמיד שואף ליותר טוב, אבל באנו לשחק מול קבוצה מאומנת וחזקה, וידענו בחצי השני לשלוט, לשחק בסבלנות ולנצח משחק מאוד חשוב. אולי לא שיחקנו אטרקטיבי, אבל שיחקנו מסודר, מאורגן, קבענו את הקצב ולא אפשרנו להם להגיע למצבים".

באשר לטענות הקהל נגד צורת המשחק של מכבי חיפה העונה הוסיף לוי: "הלך הרוח לפעמים נובע מרמת ציפיות לא נכונה. אנחנו עומדים ברמת הציפיות בכל הנוגע למבחן התוצאה. רואים משבת לשבת שיש לנו סגל חזק, אבל זה לא סוד שאנחנו פועלים להוסיף מימד של מהירות, ונעשה הכל, אם נמצא, לצרף שחקנים מתאימים".

לבסוף נדרש המאמן למאזן החוץ הטוב של חיפה לעומת מאזן הבית הפחות טוב, כשאמר: "מנטלית אנחנו מאבדים בבית את הסבלנות מהר מדי. צריך לדעת לשחק שקט, לא למהר, וזה דבר שאנחנו צריכים ללמוד".

הקפטן יניב קטן, שהבקיע את השער היחיד במשחק, החמיא ליריבה הצפונית: "שיחקנו מול קבוצה מצוינת, מגיע לקרית שמונה המון מחמאות על מה שהם עושים כאן השנה. ידענו שיהיה קשה, אבל הגענו במטרה לבוא ולנצח ולא צריך להתנצל בכל פעם על איך שאנחנו מנצחים. אנחנו נמצאים במקום הראשון לקראת סיום הסיבוב וזה מצוין, אני מקווה שנתחזק בינואר".

אלרואי כהן: "הגיע לנו לפחות תיקו"

בצד המפסיד, המאמן רן בן שמעון היה מאוכזב בסיום בעיקר מהמחצית הראשונה, בו קבוצתו הגיעה למצבים אך לא השכילה להבקיע. "היתה לנו מחצית ראשונה טובה, אך לא היינו חכמים מספיק להפוך את השליטה שלנו לשערים. היה נראה שנבהלנו קצת מעצמנו ושנתנו יותר מדי כבוד. זה לא שאין לנו חלוצים, יש לנו חלוצים טובים, אבל היום לא עשינו תנועה לעומק. הנעת כדור לא מנצחת לבד משחקים, ובדקות טובות שלנו צריך להבקיע שערים. לא היינו מספיק מסוכנים היום, אבל אנחנו בחלק העליון של הטבלה וגם נסיים בחלק העליון".

אלרואי כהן הוסיף: "אני מאוכזב מאוד, הגיע לנו לפחות תיקו. שיחקנו טוב מאוד, הגענו למצבים שלנו, אבל הרגל המסיימת לא הייתה וחבל שמול הקהל המדהים שלנו לא הצלחנו לנצח. אנחנו מתאמנים חזק כל השבוע, כל שבוע, ואני מאמין שנציג את אותה יכולת מול בית"ר ירושלים וגם נצליח להבקיע, כי יש לנו דרך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully