וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וייקינגס - ג'איינטס: רק בשידור מאוחר

13.12.2010 / 19:54

בשל נושא זכויות, FOX תעביר את ההתמודדות בעשר בבוקר ולא בשידור חי. למה ביקש טשארד צ'ויס חתימה ממייקל ויק?

כשאוהד לוקח חתימה משחקן מקצועני, זה מקובל. כששחקן לוקח חתימה משחקן אחר, ועוד אחד שעולה לשחק נגדו - זה כבר משהו שגורם להרמת גבה. טשארד צ'ויס, הרץ האחורי של דאלאס, לא ממש שחזר את יכולתו מהשבועות האחרונים במשחק ההפסד לפילדלפיה 30:27, אבל דבר אחד הוא כן הצליח לעשות - לקחת חתימה ממייקל ויק. בסיום ביקש צ'ויס מויק לחתום לו על הכפפה, הקוורטרבק של האיגלס הסכים.

"זו הפעם הראשונה שזה קרה לי", אמר ויק, "אבל אני מכיר אותו והוא בחור מצוין. זה לא מפתיע אותי". צ'ויס, יש לציין, היה מעריץ של ויק מימי ג'ורג'יה טק. כשצ'ויס שיחק במכללה, ויק כבר היה בין הסורגים עם עבר של שחקן NFL מוכר ומוערך. צ'ויס הסביר כי עשה זאת בשביל אחיינו בן השנתיים: "הוא מעריץ את ויק. גם אני, אני אוהב אנשים שמצליחים כנגד כל הסיכויים".

המשחק בין מינסוטה לניו יורק ג'איינטס, שיתקיים הלילה (2:20) בדטרויט, לא יועבר בשידור ישיר בישראל, בשל בעיות זכויות. ברשת הודיעו כי ההתמודדות תועבר בשידור מאוחר ביום שלישי בעשר בבוקר. מאמן הווייקינגס לזלי פרייז'ר אומר כי הסיכוי שברט פארב יפתח קלוש, ולכן אתם יכולים לרשום: פארב יפתח.

ה-NFL תבחן מקרוב את המקרה שבו הכשיל סאל אלוסי, מאמן הכושר של ניו יורק ג'טס, את נולאן קארול ממיאמי. גם הג'טס יביטו במקרה, וייתכן שאלוסי יאבד את עבודתו בעקבות המקרה. בליגה דיווחו כי מקרי הרישום של זעזועי מוח עלו השנה. הסיבה פשוטה - הלחץ הגדול שהפעילה הליגה על הצוותים הרפואיים של הקבוצות כדי למנוע נזקים עתידיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully