וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תג המחיר בחוזה של ג'וניור ויסה: 300 אלף דולר

13.12.2010 / 18:32

כך נקבע בהסכם של הפועל פ"ת עם הקשר, שעשוי לחזור לליגה הפרואנית על פי דיווחים. עדיין אין שינוי בעסקת ביטון-שרלרואה

בהפועל פתח תקוה מכחישים את הפרסומים בתקשורת הפרואנית בסוף השבוע, לפיהן אליאנסה לימה תעביר את ג'וניור ויסה לשורותיה בחודש ינואר, אבל סעיף בחוזה שלו, כך מתברר – עשוי לטרפד לה את התוכניות. לפי ההסכם עם הקשר, הוא יוכל לעבור לכל קבוצה אחרת במועד ההעברות תמורת 300 אלף דולר. "אם הם רוצים אותו, שישלמו חצי מיליון דולר", אמר בסוף השבוע אחד מחברי ההנהלה. סוכנו של השחקן, בנדי ארויו, מסר בתגובה: "אני לא נוהג לדבר על הסכמים של שחקנים בתקשורת. כרגע אין הצעה קונקרטית, אבל יש התעניינות. אם תתקבל הצעה, נשב ונדבר".

כפי שפורסם בוואלה! ספורט ביום חמישי האחרון, דודו ביטון מועמד לעבור בינואר הקרוב לשרלרואה הבלגית, כשנציגי הקבוצה ששהו בארץ וצפו בדימיטאר מקרייב, שוחחו עם סוכנו דודו דהאן. כזכור, ביום שישי אישר דהאן את הידיעה כשאמר: "80 אחוז שהשחקן יעזוב בינואר". בהפועל פתח תקוה טוענים כי מאז פרסום הידיעה לא התקבלה הצעה רשמית לגביו.

מאז הפניה של המועדון לאריק איזיקוביץ' לפני מספר שבועות, בנוגע לרכישת כרטיסו של החלוץ, טרם התקבלה תגובה בעניין. כזכור, הערכה הראשונית הייתה היא שאיזיקוביץ' ידרוש עליו לפחות שני מיליון שקלים. לפיכך, נראה כי בטוברוק לא ששים למכור את החלוץ למועדון, במיוחד כשהוא נמצא בעונת השיא שלו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully