וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הערכה: ורמוט יישאר בהפועל ת"א עד סוף העונה

13.12.2010 / 18:07

הקבוצות שהביעו עניין בקשר, בנפיקה ונירנברג, לא צפויות להגיש הצעה בינואר. המשחק מול הפועל רמת גן לא יידחה

למרות רצונו של גילי ורמוט לעבור לאירופה בינואר, כרגע נראה שהקשר יישאר עד תום העונה בהפועל תל אביב. הסיבה לכך נעוצה בכך ששתי הקבוצות אשר הביעו בו עניין, נירנברג ובנפיקה, לא הולכות להציע הצעות רשמיות בינואר ולורמוט אין הצעות מקבוצות נוספות. כמו כן, הקשר גם קיבל מסרים מהפועל כי אינו מעוניין לשחררו בינואר הקרוב ורק הצעה כספית גבוהה תגרום לקבוצה לשחרר אותו. אסור לשכוח כי לורמוט אין סעיף יציאה בינואר שכן הפועל יכולה לדרוש כל סכום שתרצה עליו ואילו בקיץ תהיה לורמוט אפשרות סבירה יותר לעזוב כשסעיף היציאה שלו עומד על 750 אלף יורו. היום ערכה הפועל אימון קל, ממנו שוחררו וינסנט אניימה ודגלאס דה סילבה.

אף על פי שהפועל עדיין לא קיבלה הודעה רשמית מההתאחדות, כרגע לא נראה שיאשרו את דחיית המשחק מול הפועל רמת גן ליום ראשון כפי שרוצים במועדון. גורם בהתאחדות הסביר מדוע: "למרות שאנחנו כן מנסים להתחשב בבקשות של הקבוצות, יש עוד גורמים שקשורים כמו הטוטו והטלויזיה ואי אפשר לדחות גם את המשחק של הפועל וגם של בני יהודה לימים אחרים. לכן הבקשה של הפועל לא רלוונטית. מבחינת ההתאחדות אין שום מניעה מלשחק שני משחקים בשבוע כמו שנעשה בגביע המדינה".

כזכור, בהתאחדות לכדורגל התייעצו הבוקר (שני) לגבי המועד החדש לקיומו של המשחק בין בני יהודה להפועל תל אביב, שהופסק אמש (ראשון) בשל הגשם הכבד ותנאי המגרש הקשים, והחליטו לפעול לפי התקנון ולקיים את המשחק החוזר בין השתיים ביום רביעי הקרוב (15 בדצמבר). המשחק יחל ב-20:00 וישודר בספורט1.

אוהדי הפועל תל אביב שרכשו כרטיסים למשחק אמש, ומבקשים להיכנס למשחק ביום רביעי, יכולים לגשת למשרדי משרד הכרטיסים "לאן" עם קבלה על רכישת כרטיס או עם הכרטיס עצמו, ויקבלו כרטיס חדש ומעודכן.

מנכ"ל בני יהודה, משה דמאיו: "התקנון קובע כי המשחק צריך להתקיים ביום רביעי, ונפעל לפי התקנון. נשחק נגד מכבי פתח תקוה בשבת, כפי שנקבע מראש. לא נערער על ההחלטה ועל התקנון".

בעקבות ההחלטה, עשויה הפועל תל אביב לבקש מהתאחדות לדחות ביום אחד - משבת ליום ראשון - את משחקה מול הפועל רמת גן. בהפועל תל אביב העבירו מסר להתאחדות, אולם הסיכוי שההתאחדות תדחה את המשחק נגד הפועל רמת גן נמוך מאוד.

הפועל תל אביב קיבלה בשביעות רצון את החלטה על קיום המשחק מול הזהובים ביום רביעי, זאת מכיוון שאיננה מעוניינת שהמשחק ייצא בפגרת החורף עקב חשיבות המנוחה לשחקניה. מצד שני, האדומים חוששים לעייפות בשל אותו עומס שמשפיע על השחקנים בימים אלה, ולכן שוקלים לבקש דחייה מהתאחדות לכדורגל ולקיים את המשחק מול רמת גן ביום ראשון. כמובן שהדברים אינם תלויים רק בהתאחדות לכדורגל, אלא גם ברצונות זכיינית שידורי הטלוויזיה, צ'רלטון שאף היא צריכה להיות גורם בהחלטה.

מעבר לכך, הפועל תל אביב עורכת בצהרים אימון לקראת המשחק ביום רביעי. אצל האדומים לא צפויים שינויים בהרכב או בסגל לקראת המשחק הדחוי. הקשר רומן רוקי חזר היום לאימוני ריצה, ובשבוע הבא מעריכים כי יחזור כבר לאימונים מלאים. הפועל מעוניינת לשחרר את הקשר בינואר, אך אם לא תמצא קבוצה שתקלוט את הקשר אז הוא יישאר עד תום העונה.

עדכון ראשון: 13:52

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully