וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חמד או גולסה יפתחו בהרכב מכבי חיפה

12.12.2010 / 16:45

השניים תורגלו לסירוגין לקראת המשחק בקרית שמונה, ורד וגדיר על הספסל. גורם בקבוצה: "הייתה טעות להביא את קאנוטו"

הבלם הארגנטינאי איגנסיו קאנוטו עדיין לא עזב את מכבי חיפה, אבל במועדון הסכימו לדבר השבוע לראשונה על האכזבה מיכולתו. "בניגוד למה שהאוהד הממוצע חושב, קאנוטו לא באמת שיחק בנבחרת ארגנטינה האמיתית עם כל הכוכבים הגדולים", סיפר גורם מקצועי בחיפה. "הוא הוזמן לנבחרת שהורכבה משחקנים מקומיים בלבד ונוסה שם בשלושה משחקי ידידות.

"מלכתחילה, כנראה שהייתה טעות להביא אותו", הודה אותו גורם. "בשנים האחרונות, מלבד ההחתמה של טשיירה, המועדון נחל אכזבות מבלמים זרים". על הבלם אנדריי פיליאבסקי נאמר: "אם הוא יגיע בינואר, נצטרך להתאזר בסבלנות ולקוות שהוא ימשיך להציג את אותה יכולת שהוא מציג באימונים. על פניו, עושה רושם שמדובר בשחקן שקט ובטוח בעצמו".

במועדון אישרו אמש את הידיעה שפורסמה בוואלה! ספורט ביום רביעי שעבר, לפיה סיידו יאיא סיכם לשלוש שנים וחצי בקבוצה. עוד אישרו, כי המועדון יוכל להפסיק את ההתקשרות בתום העונה, מה שמרמז על כך שהוא עתיד להחליף את אדריאן סילבה. הבלם אנדריי פיליאבסקי יחתום השבוע ואם אלישע לוי לא ימצא זר ברמה גבוהה יותר הוא יצטרף בינואר. החלוץ הליטאי דרוידאס שרנאס הוזכר בסוף השבוע בתקשורת הפולנית כמועמד לבלקבורן ולקבוצות מקומיות, אך הוא מעדיף לעזוב את המדינה. גם מכבי חיפה והפועל תל אביב הוזכרו כמועמדות לקלוט אותו. בחיפה טוענים כי עדיין לא הגיעו לסיכום לגבי רכישת כרטיסו, אבל ייעשה מאמץ מיוחד להחתימו.

הקבוצה ערכה אחר הצהריים אימון מסכם לקראת המשחק מחר (שני, 20:45, ערוץ 1 ו-511 HD), כשאלישע לוי תרגל את השינויים המתוכננים בהרכב. מי שעשוי לערוך בכורה בין ה-11 הוא החלוץ תומר חמד, שנכנס כמחליף והוביל לשינוי מול הפועל עכו והיום תורגל לסירוגין עם אייל גולסה כשהמאמן אלישע לוי שוב עבד עם 12 שחקנים. גם ג'ון קולמה ישוב להרכב הראשון, כשעידן ורד ומוחמד גדיר ימתינו על הספסל. השחקנים צפו היום בקטעי וידאו מהניצחון על עכו שהקרין להם המאמן. "צריך לבוא מפוקסים", אמר אלישע לוי לשחקניו. "70-80 אחוזים מההכנה שלנו זה ריכוז. תבואו מוכנים בלי קשר לקיום המשחק".

גולסה, אגב, זכה בימים האחרונים לכתבה אוהדת בתקשורת הצ'כית, שהגדירה אותו כהבטחה בכדורגל האירופי. בנוגע להצפה במגרש בקריית שמונה אמרו בקבוצה: "במצב העניינים הזה, לא בטוח שכדאי לקיים את המשחק. המפגש בעונה שעברה הוכיח שעדיף לדחות מפגשים כאלה מאשר להתבזות".

הרכב משוער: ניר דוידוביץ', אייל משומר, שי מימון, אריק בנאדו, פיטר מסיללה, ג'ון קולמה, גוסטבו בוקולי, אייל גולסה (תומר חמד), ליאור רפאלוב, יניב קטן, ולדימיר דבאלישווילי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully