וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"לנמני יש קבוצה לא מאומנת ב-100 מיליון שקל"

12.12.2010 / 11:44

במכבי פ"ת פותחים פה על התנהלות מכבי ת"א: "גונבי דעת קהל. קבוצה עם עשירית תקציב, עושה להם בית ספר"

במכבי פתח תקוה החליטו לצאת הבוקר (ראשון) במתקפה חריפה כלפי אבי נמני ומכבי תל אביב, זאת לאור ההתבטאויות של המנג'ר אמש בנוגע לרמת השיפוט. "מכבי תל אביב הם גונבי דעת קהל. כולם שם עושים מה שאבי נמני אומר. אולי הגיע הזמן שמישהו יגיד את האמת, יש לו קבוצה של 100 מיליון שקל בדיבורים, לא במעשים. הגיע הזמן שיראו שם קבוצה מאומנת", הגיבו הבוקר במועדון. "כל המשחק הם בוכים, מזל שהמשחק שודר בטלוויזיה וכולם ראו מי הם. קבוצה עם עשירית מהתקציב שלהם, עשתה להם בית ספר".

על דבריו של מאור בוזגלו, הוסיפו במועדון: "הוא אומר שמכבי פתח תקוה לא באה לשחק כדורגל? אנחנו מציעים לשחקן שהעלות שלו היא ארבעה מיליון דולר, לא יודע לחבר פס ולא מצליח לעבור פעם אחת את דנין, להתרכז בעצמו ובקבוצה הלא מאומנת שלו".

המגן אורי אוזן ייעדר בין ארבעה לשישה שבועות. הבוקר תתקיים שיחה בין פרדי דוד למגן, על מנת לערוך הערכת מצב נוספת לגביו. ייתכן שאסי משיח יתפקד כמגן ימני במשחק הקרוב מול בני יהודה. מורד מגמאדוב אמור לחזור השבוע לאימונים בצורה הדרגתית. אם מגמאדוב ייעדר תקופה ארוכה מהמשוער, ייתכן שדוד יביא בלם בחלון ההעברות, אבל עדיין מוקדם לקבוע זאת. לאור העובדה שהבלם לא מתאמן בצורה סדירה לאחרונה, נראה שניצן דמארי ימשיך לקבל את הקרדיט גם במחזור הקרוב. החלוץ עומר גולן התלונן אתמול לקראת הסיום על כאבים ולכן הוחלף, אבל אמור להיות כשיר למשחק מול בני יהודה, שינעל את הסיבוב הראשון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully