וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גג המטרודום קרס, המשחק הועבר לדטרויט

12.12.2010 / 18:57

חלק מהגג במינסוטה לא יכול היה לשלג, האיצטדיון לא ערוך לארח את הג'איינטס ביום שני. הערב ב-"FOX": דטרויט-גרין ביי

המשחק בין מינסוטה לניו יורק ג'איינטס, שהיה אמור להתקיים הערב במטרודום, נדחה ל-2:20 בלילה שבין שני לשלישי ויתקיים בדטרויט. לאחר שהג'איינטס לא הצליחו להגיע למינסוטה ולהקדים את סופת השלגים הגדולה של המיד-ווסט, נדחתה ההתמודדות ללילה שבין ראשון לשני, אולם הכמות העצומה של השלג גרמה לקריסתו של הגג באיצטדיון המיושן במיניאפוליס, בשל ההערכות שעובדי התחזוקה לא יספיקו לתקן את הליקויים עד יום שני, הועברה ההתמודדות לפורד פילד.

הקריסה נגרמה מהצטברות מוגברת של שלג, לאחר שהעיר צברה 17.1 אינצ'ים, כמות משמעותית שהחלה ביום שישי ונמשך עד שבת בלילה. בארץ הייתה FOX אמורה לשדר את ההתמודדות, ובשל השינוי של הרגע האחרון, תעביר הערב (ראשון, 20:00) את המפגש בין דטרויט לגרין ביי.

מי שבוודאי שמח על הזזת המשחק הוא ברט פארב, שיש לו עוד הרבה זמן לנסות ולעלות לפתיחה ה-298 שלו בקריירה. פארב נפצע בכתפו במשחק הניצחון על בפאלו בשבוע שעבר, וברור שלא יחלים לחלוטין. השאלה היא אם יהיה בכלל כשיר.

"אני מבולבל אפילו מהמחשבה אם אני צריך לשחק", אמר פארב, "מכל המשחקים שבהם פתחתי כשאני פצוע, זו הפציעה החמורה מכולן". המאמן לזלי פרייז'ר הוסיף: "ניתן לו לזרוק קצת לפני המשחק ונראה אם יש לו בכלל יכולת לעשות את זה. הוא מודע לזה".

חדשות גם מקנזס סיטי: ברודי קרויל יחליף את מאט קאסל בעמדת הקוורטרבק של הצ'יפס הלילה בסן דייגו, לאחר ניתוח האפנדיציט שעבר הראשון באמצע השבוע שעבר. ג'מאל צ'רלס, הרץ האחורי של הקבוצה, חתם על חוזה חדש של 32.5 מיליון דולר לחמש שנים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully