וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקן בבית"ר ירושלים: "חזרנו להיות מושפלים"

12.12.2010 / 8:02

אורי מלמיליאן הזהיר כל השבוע את שחקניו שהם עלולים לספוג מעכו, אך השחקנים לא הפנימו. הקבוצה עשויה להתחזק בינואר

נושא השיחה המרכזי בקרב שחקני בית"ר ירושלים לפני המשחק אמש (שבת) נגד הפועל עכו (3:0) היה דריו פרננדז. עוד כשפרננדז דידה החוצה מהמגרש באימון המסכם ביום שישי, לאחר שלא תורגל בהרכב, אמר אחד השחקנים: "עוד פעם הוא מקבל 'פיצול'". פרננדז התאכזב מאוד מהעובדה שלא שולב בהרכב, אך לאחר האימון עוד ניסה בכל זאת להפגין כשירות והודיע שהוא מעוניין להיות בסגל למשח, אלא שבסופו של דבר נותר בחוץ.

שחקנים בקבוצה קראו את המפה מראש ואמרו אתמול כי "מהתחלה לא היה צריך להיכנס למהלך שלא על דעתו של אורי, זה היה מראש מתכון לכישלון. אורי לא אוהב את ההתנהגות שלו ודריו לא מתחבר עם אורי ולכן זה היה צריך לבוא מהם או לא לבוא בכלל. לאף אחד אין ספק שהוא יכול היה לשחק, אבל היה נראה שהוא לא שובץ בהרכב ושהוא מרגיש מושפל ולא יכול לסבול זאת יותר. הוא כבר לא יהיה כאן, הוא לא ימשיך לסבול ככה".

הבעיה הגדולה יותר של בית"ר היא העובדה שפרננדז לא היה חלק מהתבוסה 3:0 לעכו במסגרת המחזור ה-14. מלמיליאן היה מאוכזב ובמהלך המחצית הראשונה הסתובב לספסל ואמר: "מה אמרתי כל השבוע? אם נראה כמו שאנחנו מתאמנים הם יובילו 0:2 כבר במחצית וזה מה שקורה". צריך לציין כי במהלך כל השבוע הרגישו השחקנים לא טוב עם האימונים והמשחק הצפוי ובסיום המשחק אף אחד לא נראה מופתע.

בקבוצה אמרו: "מה חדש? למזלנו, קיבלנו כמה משחקים נגד קבוצות כמו הפועל אשקלון והפועל רמת גן, אבל אנחנו עדיין קבוצת תחתית שמשחקת כדורגל חלש. חזרנו להיות מושפלים אז מי אנחנו שנתעסק במה שעושה דריו פרננדז? עוד מעט עברה חצי ליגה ועוד לא מצאנו איך אנחנו הופכים לקבוצה דומיננטית, אולי אין לנו את היכולת להיות כזאת". לגבי מה שאמר מלמיליאן, אמר אחד השחקנים: "זה הבושה הכי גדולה, שאורי כל השבוע אומר שנספוג שני שערים עד המחצית, וזה בדיוק מה שקורה".

בבית"ר לא הופתעו מהתנהגות האוהדים שהגיעו לגרין

למרות דבריו של איציק קורנפיין לפיהם הקבוצה לא תתחזק במהלך חלון ההעברות בחודש ינואר, המצב החדש בו פרננדז וכריסטיאן אלברז צפויים לעזוב, יחד עם עוד 2-3 שחקנים שירצו לזכות לדקות משחק, הביא את מלמיליאן לדרוש לחזק את הקבוצה בשחקן או שניים בינואר, כאשר בקשתו צפויה להיענות. מלמיליאן עוד לא החליט באילו תפקידים בדיוק והדברים תלויים גם באילו שחקנים יעזבו אך בכל מקרה המאמן רוצה לרענן את הסגל.

כ-200 אוהדי בית"ר שהגיעו למשחק אתמול באצטדיון גרין, לא פסקו מלקלל את היו"ר קורנפיין במהלך המשחק וגם ניסו לחכות לו בסיום ליד רכבו. אגב, משקיף המשחק עמית קליין נשאל בסיום האם הוא ציין בדו"ח קריאות גזעניות שנשמעו, ואמר: "בשביל 10 אוהדים לא מציינים דבר כזה, אני לא מחפש לפגוע בבית"ר".

בבית"ר אמרו אחרי המשחק שהם כלל לא ציפו להתנהגות אחרת מאותו גוש אוהדים והם ידעו מראש שלהבטחות הללו אין כיסוי אמיתי. בשבת הבאה תשחק בית"ר את משחק הבית שלה נגד עירוני קרית שמונה ללא קהל בטדי, כתוצאה מהעונש שהוטל עליה בעקבות קריאות גזעניות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully