וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכללות: פרל ג'אם

12.12.2010 / 6:58

טנסי של ברוס פרל הנחילה לפיטסבורג הפסד ראשון. סירקיוז גברה על מישיגן סטייט, דיוק חוששת שאירווינג גמר את העונה

פתיחת העונה המסחררת של דיוק גרמה לפרשנים רבים להצביע על הקבוצה הנוכחית של מייק ששבסקי כמי שיכולה להפוך לראשונה מאז אינדיאנה של בובי נייט ב-1976 שתרשום עונה מושלמת ותעשה את כל הדרך לזכייה באליפות ללא אף הפסד, אבל השבוע נאלצו השדים הכחולים לחזור לקרקע, כשגילו שהפציעה ברגלו של קיירי אירווינג עלולה להשבית אותו עד סיום העונה.

היעדרותו של הפרשמן הנהדר, שרשם 17.4 נקודות ו-5.1 אסיסטים למשחק בשמונת משחקיו הראשונים בקולג' והפך במהרה למועמד להיבחר באחת משלושת הבחירות הראשונות בדראפט הקרוב, לא הפריעה לדיוק (1) לדרוס את בראדלי 48:83 ואת סיינט לואיס 47:84, אבל במידה ואירווינג אכן ייעדר תקופה ארוכה, הבחורים של קואץ' K כבר לא נראים כל כך מפחידים.

טנסי (13) הייתה חתומה עם התוצאה המרשימה של השבוע, כשחזרה מפיטסבורג (3) עם ניצחון ענק 76:83. הקבוצה של ברוס פרל הוכיחה פעם נוספת שהיא לא מושפעת מהעיסוק בעבירות הגיוס שביצע המאמן השנוי במחלוקת, והנחילה לפנתרים הפסד ראשון העונה אחרי עשרה ניצחונות רצופים, בזכות 27 נקודות של סקוטי הופסון.

אוהיו סטייט (2) נחלצה מפיגור של תשע נקודות במחצית השנייה וגברה 64:75 על IUPU בעזרת התפוצצות של הפרשמן ג'ארד סאלינג'ר שקלע 40 נקודות וקטף 13 ריבאונדים. גם קנזס (4) נשארה מושלמת אחרי שגברה 68:81 על ממפיס (14) בטורניר לזכרו של ג'ימי ולוואנו במדיסון סקוור גארדן, בו כיכבה גם סירקיוז (7) שהעמיקה את המשבר של מישיגן סטייט (8) וגברה עליה 58:72.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully