וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שירזי: "המשחק היה צומת דרכים חשוב"

11.12.2010 / 22:40

מאמן הפועל חיפה שיבח את שחקניו אחרי ה-0:2 על אשדוד: "מרוצה מהדרך". גרגורי: "יש לנו יותר מדי עליות וירידות"

הפועל חיפה קטעה הערב (שבת) רצף של חמישה משחקי בית ללא ניצחון כשגברה 0:2 על מ.ס אשדוד. חנן ממן (28) ועדן בן בסט (71) כבשו לאדומים, שעלו למקום השביעי ונדבקו לחבורת הצמרת. מנגד, אשדוד שוב הראתה שהבעיה הגדולה שלה העונה היא חוסר היציבות וירדה למקום ה-10.

"זה ניצחון חשוב מאוד כי זה המשחק היה סוג של צומת דרכים בשבילנו", אמר המאמן המאמן המנצח ניצן שירזי. "שיחקנו בתנאים לא פשוטים עם מזג אוויר קשה ועם רוחות חזקות מאוד. אני שמח שהתאמנו עצמנו לתנאים האלה ושמח שהצלחנו לחבר שני ניצחונות רצופים. היום, לעומת השבוע שעבר, אני מרוצה גם מהתוצאה וגם מהדרך".

שריזי התייחס לתקרית בין גל אראל (שלא נכלל בסגל)לבין רן אבוקרט באימון השבוע ואמר: "גל עשה עבירת משמעת יותר מדי גדולה ולכן קיבל עונש. הוא שחקן חשוב בקבוצה שלנו, אבל לא נעבור לסדר היום על מעשה כזה. ביום שני נחזור לאימונים ונחליט מה נעשה עם גל אראל".

המאמן התייחס למשחק הנעילה של הסיבוב הראשון כשקבוצתו תתארח אצל הפועל פתח תקוה: "המשחק בשבוע הבא הוא חשוב מאוד לעניין הרצונות שלנו להמשך הליגה. אמרתי כבר שאנחנו לא רוצים רוצים למצוא את עצמנו בחודש אפריל או מאי במאבקי תחתית. אנחנו לא חושבים רחוק וזה נכון שאנחנו שואפים להיות יותר גבוה בטבלה וכמונו גם שאר הקבוצות. אנחנו צריכים לעשות את העבודה עד ינואר ואז לעשות שינוי קוסמטי אחד או שניים כדי שנוכל להציג מטרות לעונה הזאת".

אושרי רואש הוסיף: "קודם כל אנחנו מרוצים מהניצחון והיה לנו חשוב לחבר שני ניצחונות רצופים. אני בעיקר שמח שחזרנו לנצח בבית. היה קשה לשתי הקבוצות לייצר משחק טוב ובגלל זה לא אנחנו ולא אשדוד שלטנו בכדור לאורך המשחק. ידענו לנצל את המצבים שלנו ומתוך שלושה מצבים שהגענו אליהם, ניצלנו שניים. זה מה שחשוב בכדורגל".

המאמן המפסיד ג'ון גרגורי ניסה להסביר: "לא היה משחק טוב שלנו ובכלל לא היה פה משחק טוב של שתי הקבוצות. אני חושב שהפועל חיפה הגיעה בסך הכל לשני מצבים בכל המשחק והיא ידעה לנצל את הרכות שלנו בהגנה. אני מאוכזב בעיקר בגלל שהשחקנים של חיפה רצו יותר והשקיעו יותר מהשחקנים שלי. לאשדוד לאורך השנים הייתה בעיה מנטאלית בעיקר במשחקי החוץ שלה. השנה יש לנו יותר מדי עלויות וירידות, אני מקווה שנדע לייצר יציבות בהמשך הליגה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully