וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מלמיליאן: "אנחנו עדיין קבוצת תחתית"

הדס גרינברג

11.12.2010 / 21:28

מאמן בית"ר ירושלים הודה כי היכולת של קבוצתו, בעיקר בחוץ, עדיין לא מספיק טובה. ראדי: "אנחנו לא מרפים והתוצאות באות"

אדריאן הרבשטיין

צילום: אדריאן הרבשטיין

עריכה: עידן גוראל

בבית"ר ירושלים קיוו שימי הלחץ וההסברים הבלתי משכנעים לאוהדים כבר מאחוריהם, אבל ההפסד 3:0 להפועל עכו הערב (שבת) כמעט והשכיח לגמרי את שלושת הניצחונות הרצופים שהשיגה הקבוצה עד למחזור הנוכחי, ויצר חששות חדשים לקראת השבועות הקרובים.



מאמן בית"ר ירושלים אורי מלמיליאן הסביר בסיום המשחק: "חבל על חוסר היציביות וכנראה יהיו לנו השנה עליות וירידות. בחצי השני לא הופענו למשחק וכשאתה לא מופיע, אתה משלם על זה. מאזן החוץ שלנו לא טוב ואף אחד לא יכול להגיד שאנחנו בעונה טובה. האמנתי שנהיה במשחק, אבל עכו באו יותר נחושים, הם רצו יותר ומי שרוצה יותר מנצח. היינו קבוצת תחתית לפני המשחק ואנחנו עדיין קבוצת תחתית. ידעתי שתהיה לנו עונה קשה ונצטרך לעבוד על זה".

"עכו בנויה על תלכיד וזו הגדולה שלנו"

אחרי נקודה בשלושת המשחקים האחרונים, בהפועל עכו חגגו הערב יציאה לדרך חדשה, עם משחק התקפי משובח שכלל שלושה שערים מול קבוצה לא קלה בכלל. המאמן אלי כהן סיכם: "כל השבוע שידרנו רוגע כי גם במשחקים שהפסדנו, שיחקנו לא רע. אמרתי השבוע לשחקנים שיהיו רגועים וישמרו על הדרך. ראינו את הקבוצה משחקת ללא לחץ עם הנעת כדור והרבה מאוד מצבים. היעד שלי הוא שהקבוצה תמשיך לשמור על אותו קו. אנחנו באים לכל משחק באותה צורה ובאותה גישה. נגד הגדולות יש יותר התלבהות ומוכנות. נכון שמי שכובש אלה ג'קו ודיין והם זוכים לכותרות, אבל כל השחקנים עושים עבודה שחורה. עכו קבוצה שבנויה על תלכיד וזו הגדולה שלנו".

מהראן ראדי שהצטיין במשחק עם שער ובישול הוסיף: "בעכו מצאתי בית טוב ואנשים טובים. אני נהנה כאן מכל רגע. מאז שבאתי אלי כהן נתן לי גב, הוא מאמין בי ואמר לי שאני אעשה את ההבדל. הוא עזר לי בקטע המנטאלי ואני מודה לאלוהים שאני מחזיר לו על המגרש. בליגה שלנו מי שנלחם, רץ ומשחק את הכדורגל הפשוט, מצליח. אנחנו קבוצה קטנה שרוצה להתקדם. אחרי 0:3 אנחנו לא מרפים והתוצאות באות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully