וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלי גוטמן: "חייבים לעשות סוויץ' בראש"

11.12.2010 / 15:31

מאמן הפועל ת"א לא שכח את הנפילה מול אשדוד ואחרי גמר קמפיין האלופות, חושב על בני יהודה ורוצה תואר. שהר יפתח

תחת מזג אוויר סוער וגשום עם רוחות עזות, ערכה היום (שבת) הפועל תל אביב את האימון המסכם שלה לקראת משחקה מחר (ראשון, 20:10, שידור ישיר בספורט 1) מול בני יהודה במסגרת המחזור ה-14. את הדרבי הקטן של תל אביב, שייערך באצטדיון בלומפילד, תארח בני יהודה עם דרור קשטן על הקווים ופיני בלילי על כר הדשא.

האדומים מגיעים למשחק הליגה לאחר התיקו 2:2 ביום שלישי האחרון בסטאד דה ז'רלן במחזור האחרון של ליגת האלופות מול ליון. בהפועל מבינים כי חוויית ליגת האלופות נגמרה וכעת תוכל הקבוצה להתרכז במטרתה העיקרית העונה, והיא זכייה נוספת באליפות.

אלי גוטמן פתח את האימון באסיפת קבוצה בה פרגן לשחקניו: "היה לנו קמפיין טוב מאוד ואני גאה בכם על הדרך והבגרות שהוכחתם, אבל זה מאחורינו ואנחנו חייבים לעשות סוויץ' בראש ולהתרכז בליגה. המשחקים באירופה לימדו אתכם לחשוב ולשחק בקצב מהיר יותר ואני רוצה שתביאו את הדברים האלה לליגה. יש לנו משחק קשה נגד בני יהודה, ואני רוצה שתבואו עם אותה רמת מחויבות".

כפי שכבר הסתמן, גוטמן יערוך כנראה שני שינויים בהרכב. בן שהר עשוי להחליף את איתי שכטר הפצוע, שלא ייכלל בסגל, ואילו דדי בן דיין, שלא שיחק נגד ליון עקב צבירת כרטיסים צהובים, ישוב להרכב על חשבונו של גל שיש, שפתח מול הצרפתים. הקפטן וואליד באדיר ימשיך על הספסל, כשאת מקומו במרכז ההגנה יתפוס כנראה ביוואן פרנסמן, זאת לצידו כמובן של דגלאס דה סילבה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully