וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דייויד בלאט: "אסור לנו להרפות לרגע"

11.12.2010 / 11:59

גם לאחר הבטחת העליה, מאמן מכבי ת"א מבקש משחקניו אינטנסיביות ודריכות. פרקינס: "אפשר להגיע לפיינל פור"

מכבי תל אביב המשיכה ביום חמישי האחרון את המומנטום המצוין בו היא נמצאת, עת ניצחה הקבוצה הצהובה 62:76 את פרטיזן בלגרד. זה היה ניצחונם השביעי ברציפות של הצהובים ביורוליג, כשלמעשה מאז ההפסד במחזור הראשון בחוץ לקאחה ויטוריה. מכבי הבטיחה את המקום הראשון בבית שני מחזורים לסיום השלב הראשון ביורוליג, וכבר מחכה לשלב הבא, שייפתח ב-20 בינואר.

המאמן דייויד בלאט כינס את שחקניו בחדר ההלבשה בסיום המשחק מול פרטיזן. בלאט בירך את שחקניו לאור ההישג המרשים, ואמר להם: "המטרה שלנו לא הייתה לסיים במקום הראשון בבית, המטרה הייתה להעפיל לשלב הבא, אבל כמובן שכולנו שמחים מאוד מהשגת והבטחת המקום הראשון בבית".

עם זאת, דאג המאמן גם לנזוף בשחקניו על הרפיון שהציגה הקבוצה בדקות הסיום, מה שגרם לכרסום משמעותי ביתרון. "אסור לנו להרפות לרגע", אמר בלאט לשחקנים. "יש לנו עוד שני משחקים ואנחנו צריכים להמשיך לשחק טוב. אנחנו צריכים לנצח גם את שני המשחקים הבאים שנותרו לנו ולהשאיר את המומנטום חיובי".

פרקינס: "יש כמה מנהיגים בקבוצה הזו"

בזמן שסופוקליס שחורציאניטיס ישב בפינת חדר ההלבשה, כשהוא מציג פנים זעופות ונמנע מאינטראקציה עם הסובבים, יתר שחקני מכבי נראו מחוייכים מאוד והיטיבו לחגוג את העלייה לשלב הבא. דורון פרקינס התלוצץ כשזרק גרביים על דרק שארפ וג'רמי פארגו, שמנגד לא נשארו חייבים.

"זו הרגשה טובה לסיים במקום הראשון, אנחנו עובדים קשה. לא הרבה האמינו בנו, אבל עמדנו במבחן כשנשארו חזקים וניצחנו", אמר פרקינס לוואלה! ספורט. "אנחנו מציגים הגנה טובה וקשה לקבוצות מול ההגנה שלנו. מול פרטיזן שיחקנו ללא הנדריקס שחולה ואני בטוח שנהיה אפילו חזקים יותר כשהוא יחזור".

פרקינס התייחס למעמדו המקצועי בקבוצה העונה, לעומת אשתקד, ואמר: "אני מרגיש שאני מקבל יותר הזדמנויות השנה להנהיג את הקבוצה. בלאט מאמין בי ובכך שאני יכול לעלות למגרש ולעשות כל דבר וזה מעניק ביטחון לשחקן, אבל יש לנו עוד כמה מנהיגים בקבוצה. המאמן בלאט דורש מאיתנו הרבה כל יום ומבקש שתמיד נגיע מפוקסים ודרוכים, ואנחנו עובדים על זה ומשתפרים כל יום".

עם זאת, הגארד האמריקאי המצוין מעדיף שלא לצאת עדיין בהצהרות בומבסטיות ומרחיקות לכת. "פיינל פור? זה אפשרי, אבל יש לנו עוד דרך ארוכה לעבור כדי להגיע לשם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully