וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוטבול: האתגר הבא של בריידי

11.12.2010 / 12:28

ניו אינגלנד תתארח בשיקגו, במפגש שיעמוד במוקד משחקי המחזור ה-14. ג'טס-דולפינס, צ'ארג'רס-צ'יפס, קאובויס-איגלס

הקנס המגוחך שספג נדמוקונג סו מדטרויט – 15 אלף דולר בגין תיקול חוקי על ג'יי קאטלר – רק מעידים על כך שאשר יגורנו בא, ומהר מדי. כמעט כל משחק ב-NFL תלוי במידה זו או אחרת בשריקה פחדנית ופזיזה של השופטים, והשאלה הגדולה היא מתי הפרבולה הזו תתיישר, ויהיה בליגה מי שיבין שבפוטבול, יותר מכל משחק אחר, אנשים נהנים מהגנה כמעט באותו סיפוק שנגרם להם מביצועי ההתקפה.

ואם בהגנה עסקינן, המדור בחר בהימורים דפנסיביים משהו בשבוע שעבר ובמשחק של יום חמישי, וזה השתלם – 12 מ-16 ו-109 ניחושים נכונים ב-192 משחקים (56.8 אחוז) לאורך העונה. ועכשיו, בואו נראה מה מכינות לנו הרשתות.

קוורטרבק ניו אינגלנד פטריוטס, טום בריידי (אדום) מול שחקן דטרויט ליונס, נדאמוקונג סו. רויטרס
חוק בריידי החל את המגמה, נדמוקונג סו ושאר שחקני ההגנה בליגה ניזוקים ממנה קשות/רויטרס

METV

20:00: וושינגטון – טמפה ביי

23:15: שיקגו – ניו אינגלנד

FOX

20:00: המשחק בין מינסוטה לג'איינטס נדחה, דטרויט - גרין ביי ישודר במקומו

23:15: סן דייגו – קנזס סיטי

ESPN

3:20, בין ראשון לשני: דאלאס – פילדלפיה

3:30, בין שני לשלישי: יוסטון - בולטימור

פיליפ ריוורס שחקן סן דייגו צ'ארג'רס. Kevork Djansezian, GettyImages
משחק מסקרן ב-FOX בין ריוורס והצ'ארג'רס לקנזס סיטי/GettyImages, Kevork Djansezian

איזה רצף חשוב לפארב? (שעה ראשית: 20:00)

מינסוטה (7:5) – ניו יורק ג'איינטס (4:8)

שני משחקים ניהל לזלי פרייז'ר, ובשניהם הוא ניצח עם מינסוטה. הפעם עומדת מולו יריבה שנראית כחוזרת לפורמה בדמות הג'איינטס. ניו יורק ניצחה את ג'קסונוויל ותשמח לקבל בחזרה את התופס סטיב סמית', שעשוי לחזור מפציעה ממושכת. אם מדברים על פציעות, ברט פארב צפוי לפתוח בפעם ה-298 ברציפות בקריירה, גם אם התאמן באופן מוגבל במיוחד השבוע. "אני חושב שהרצף החשוב יותר הוא שניצחנו שני משחקים", אמר מספר 4. מישהו מאמין לו?

התחזית: ג'איינטס


קרוליינה (10:1) – אטלנטה (2:10)

הניצחון של הפאלקונס בטמפה ביי הבטיח להם כמעט סופית מקום בפלייאוף, כשניצחון נוסף בשארלוט יסיר כל סיכוי תיאורטי שלא יהיו שם. אטלנטה ניצחה שישה משחקים ברציפות, כשאת הפעם האחרונה שבה עשתה זאת היא זוכרת היטב: 1998, שנת הסופרבול. ג'ימי קלאוסן ימשיך לפתוח בפנתרים, שרשמו 30 איבודי כדור עד כה, המאזן השני הגרוע בליגה. ג'ונתן סטיוארט ישחק, אולם לא ברור לצד מי, משום שמייק גודסון הפצוע בסימן שאלה.

התחזית: אטלנטה


דטרויט (10:2) – גרין ביי (4:8)

עדיין הלומים מההפסד לשיקגו, הליונס ינסו לקלקל לעוד יריבה מסורתית בבית. הבעיה היחידה היא שבעשרת המפגשים האחרונים עם גרין ביי הם לא ניצחו, כולל המשחק האחרון המפורסם בלמבו פילד ב-2008, זה שחתם עונת 16:0. המשימה של הפאקרס היא לשמור על הרצף ואגב כך לקוות לניצחון של ניו אינגלנד בשיקגו, שיחזיר אותם למאזן שווה לברס ב-NFC צפון. במץ' אפ בין ארון רוג'רס לדרו סטנטון, הם יכולים להיות אופטימיים לפחות בבקשה הראשונה.

התחזית: פאקרס


ג'קסונוויל (5:7) – אוקלנד (6:6)

בפתיחת העונה נראה היה שזה יהיה משחק שכולו גארבג', אבל השתיים עדיין בתמונת הפלייאוף. לאחר ניצחון הקולטס בטנסי, הג'אגוארס מבינים שהם צריכים לסלק מהדרך את הריידרס העיקשים, שבשבוע שעבר הלמו בסיכויי הפלייאוף של סן דייגו. ג'קסונוויל מרבה לספוג נקודות, ותצטרך יכולת טובה של דייויד גרארד ומוריס ג'ונס דרו מול הגנת יום אסל-יום בסל של הפיראטים. באוקלנד, מייקל בוש ימשיך לשחק לצידו של דארן מקפאדן, ואנחנו נראה הרבה ריצה בהתמודדות הזו.

התחזית: וגם ניצחון של הריידרס, כי ג'קסונוויל היא בלוף

מרסל ריס שחקן אוקלנד ריידרס. Denis Poroy, AP
מרסל ריס והריידרס חושבים על עוד ניצחון וחזרה למאזן חיובי/AP, Denis Poroy

וושינגטון (7:5) – טמפה ביי (5:7)

אף על פי ששתי הקבוצות במאזנים הפוכים, העונה של שתיהן נגמרה, פחות או יותר. הבאקנירס חטפו מהלומה קשה בהפסד לאטלנטה, ויצטרכו לנצח עד תום העונה ועזרה מקבוצות אחרות כדי לא לראות את ינואר מהבית. קווייט פרנקלי? לא נראה שהם יעשו את זה, אבל לכו תדעו. וושינגטון נראית כמו העונה של אלברט היינסוורת' – גם כשהיא כבר באה למגרש היא לא באמת מגיעה לשחק, וסיימה הרבה לפני קו הסיום. כל שנותר לדונובן מקנאב וחבריו לעשות הוא להיאבק על כבודם ולמנוע רצף ביתי של 4:0.

התחזית: ניצחון לרדסקינס

פיטסבורג (2:10) – סינסינטי (10:2)

רק משימה אחת נותרה לבנגאלס בטרם תסתיים העונה הארורה הזו: לקלקל לסטילרס. הם יכולים לעשות את זה עם ניצחון בהיינץ פילד, אבל למה, בעצם, כשההגנה לא מתפקדת ולקבוצה אין חוט שדרה? בכל מקרה, בן רות'לסברגר מוכן לאפשרות שהטיגריסים יפתיעו אותו. "הניצחון על בולטימור היה גדול", אמר ביג בן, "אבל זה רק ניצחון אחד. אם אתה נח אחר כך, אתה נכנס לצרות ואנחנו צריכים לנצח". ג'רמי קפינוס יהיה מעתה הבועט המרחיק של פיטסבורג, שאיבדה את דניאל ספולבדה שקרע שריר בברך. הבנגאלים ינסו להתגבר על ההפסד הכואב לניו אורלינס ולמנוע רצף של עשרה הפסדים.

התחזית: קשה להמר שיעשו את זה. ניצחון לפיטסבורג


בפאלו (10:2) – קליבלנד (7:5)

הבראונס הם קבוצה שיכלה להיות טובה מהמאזן שלה, אלמלא ביש מזל וחוסר ניסיון. בכל מקרה, הם צועדים לעבר עונה סבירה ויכולים להתקדם לכיוון מאזן חצוי אם ינצחו באצטדיון רלף ווילסון. הבילס, שבשבועות האחרונים השתפרו והיו תחרותיים, קלקלו מעט את הרושם ונכנעו ללא תנאי במינסוטה לטרוואריס ג'קסון והווייקינגס. הגארד אריק ווד צפוי לחזור לאחר היעדרות של שבועיים.

התחזית: לא מהמרים על בפאלו. ניצחון לקליבלנד

בן רות'לסברגר שחקן פיטסבורג סטילרס. Geoff Burke, GettyImages
בולטימור? היסטוריה. רות'לסברגר כבר חושב על סינסינטי/GettyImages, Geoff Burke

זהירות, מוקש (שעה ראשית: 23:05-23:15)

שיקגו (3:9) – ניו אינגלנד (2:10)

הניצחון האחרון על הג'טס אותת שהפטריוטס רציניים השנה. אלא שכדי לנצח בסולג'רספילד פארק, הם יצטרכו להגיע לג'יי קאטלר, שהשתפר מאוד לאחרונה ומוסר לידיים המדויקות, במיוחד של ג'וני נוקס וארל בנט, וזה עוד לפני שהזכרנו את מאט פורטה המצוין, שעובד היטב בקרקע ובאוויר. עם זאת, גם הדובים יודעים שיש להם מה לשפר לאחר שניצלו בנס בזכות דגל מטופש בדטרויט. בפטריוטס, טום בריידי נראה מצוין בשבוע שעבר וחלוקת המסירות שלו לתופסים שונים מתחילה להזכיר את ניו אינגלנד של תחילת העשור. מצד שני, גם ההגנה של ביל בליצ'יק לא עמדה טוב במחצית הראשונה בדטרויט, ותוסיפו לכך את העובדה שהליינבקר הרוקי ברנדון ספייקס ייעדר עד הפלייאוף בגלל שימוש בסמים אסורים.

התחזית: התחושה היא ששיקגו לא כזו טובה. ניצחון לפטריוטס


ניו יורק ג'טס (3:9) – מיאמי (6:6)

אחרי התבוסה בפוקסבורו, המשימה הראשונה של רקס ריאן תהיה להעמיד את שחקניו שוב על הרגליים. "זה היה משחק איום ונורא, אבל זה רק משחק אחד", אמר ריאן, "כל מה שדיברנו עליו לפני העונה עדיין בתוקף". ניצחון על היונקים יעלה את מאזן הניצחונות של הסילונים ל-10 לראשונה מ-2006. מיאמי ידעה להתמודד עם ריאן והג'טס בשנתיים האחרונות, כשאשתקד ניצחה פעמיים והשנה הסילונים ניצחו בקושי בפלורידה. קחו בחשבון שהדולפינס, לשורותיהם צפוי לחזור ברנדון מרשל, הם קבוצת חוץ טובה מאוד העונה, ככה שקל לא יהיה לג'טס.

התחזית: ובכל זאת, ניו יורק יודעת שהיא חייבת לנצח והיא תעשה את זה


ניו אורלינס (3:9) – סט. לואיס (6:6)

אחרי פתיחת עונה מגומגמת, הסיינטס מדברים חזק ב-NFC דרום, כשהמזל נח לצידם בשני המשחקים האחרונים – פעם אחת עם פאמבל של רוי וויליאמס מדאלאס ופעם שנייה עם תנועה מיותרת של פאט סימס מסינסינטי. פייר תומאס אמור לחזור לניו אורלינס ולהעניק גיבוי נוסף לכריס אייבורי, הרץ האחורי שהיה מצוין במשחקים האחרונים. מנגד, לסט. לואיס יהיה זה משחק חוץ שלישי ברציפות, כשבשניים הקודמים, בדנבר ובפיניקס, היא ניצחה, פעם בזכות התקפה נוצצת ופעם בשל הגנה מצוינת. סט. לואיס לא רשמה שלושה W רצופים בחוץ מאז 2003. ניצחון נוסף יקנה לה מקדמה חשובה ב-NFC מערב, הבית הנורא בליגה.

התחזית: סיינטס


סן פרנסיסקו (8:4) – סיאטל (6:6)

לפורטי ניינרס יש הזדמנות אחרונה בהחלט להשיג את הרכבת לפלייאוף. הסיהוקס והראמס מובילים עליהם בשני משחקים, והפסד במפגש הזה פירושו זבנג וגמרנו. אלכס סמית' צפוי לחזור להרכב הניינרס (למה, לעזאזל?) במקום טרוי סמית' העיקש, כשעל הקרקע ימשיך בריאן ווסטברוק לקחת את רוב הנשיאות. מאט האסלבק וסיאטל ינסו ספגו 14 נקודות מקרוליינה והשיבו ב-31 בשבוע שעבר. הם נראים מוכנים למשימה הזו.

התחזית: ואנחנו מוכנים להמר עליהם. ניצחון לסיהוקס

רקס ריאן מאמן ניו יורק ג'טס. Jim Rogash, GettyImages
המטרה לא השתנתה. ריאן/GettyImages, Jim Rogash

סן דייגו (6:6) – קנזס סיטי (4:8) – 23:15

משחק חשוב מאוד באצטדיון קוואלקום. לאחר 19 ניצחונות רצופים בדצמבר, נכנעו הצ'ארג'רס לאוקלנד בשבוע שעבר, וכעת הם נאבקים על חיי העונה שלהם עם מוליכת ה-AFC מערב. פיליפ ריוורס, שנראה עד לפני שבועיים כמו MVP, רשם צניחה דרסטית במספרים בשני המשחקים האחרונים, בעוד ההגנה של הצ'יפס לא נתנה ליותר מדי קוורטרבקים לחגוג עליה העונה. עם זאת, מספר נתונים לרעתה של קנזס סיטי: היא 5:1 במפגשיה האחרונים עם סן דייגו, ותיאלץ, כנראה, לעלות עם ברודי קרויל במקום מאט קאסל, שעבר ניתוח להסרת אפנדיציט השבוע. המאזן של קרויל בקריירת ה-NFL עומד על 9:0.

התחזית: ניצחון לסן דייגו


אריזונה (9:3) - דנבר (9:3) - 23:15

משחק חסר חשיבות בין שתי קבוצות שרק רוצות שהעונה תסתיים. מבחינת הברונקוס, הדבר המשמעותי היחיד יהיה שיפור הטעם לאחר שהשבוע הועזב, סופסוף, ג'וש מקדניאלס. אריק סטודסוויל יעמוד על הקווים בדנבר, ויקווה לחגוג גם הוא, כמו שבע קבוצות לפניו, על הישבן של הקרדינלס. הדבר המעניין באריזונה הוא שדרק אנדרסון בסימן שאלה ומקס הול הוכנס לרשימת הפצועים, מה שאומר שאו ג'ון סקלטון או המוחתם החדש ריצ'רד בארטל יפתחו בעמדת הקוורטרבק.

התחזית: מה זה משנה מי זה יהיה? דנבר


דאלאס (8:4) – פילדלפיה (4:8) – 3:20, בין ראשון לשני

מייקל ויק מגיע לדאלאס, והוא יודע שזה לא יהיה פשוט. ויק והאיגלס ניצחו בשבוע שעבר את יוסטון עם עוד תצוגה נועזת של מספר 7, אבל גם הקאובויס בפורמה מצוינת. אלמלא האיבוד של רוי וויליאמס מול ניו אורלינס, למאמן ג'ייסון גארט היה מאזן מושלם של 4 מ-4. "המשימה שלנו העונה היא להגיע רחוק", אמר ג'רמי מקלין, התופס הפורה ביותר של האיגלס, "לשם כך נצטרך לעבור את דאלאס". טשארד צ'ויס, שהרשים בניצחון באינדיאנפוליס, יקבל את מרבית הנשיאות בקאובויס.

התחזית: ניצחון לאיגלס


יוסטון (7:5) – בולטימור (4:8) – 3:30, בין שני לשלישי

הנה שתי קבוצות שתמיד חסר להן הגרוש ללירה. הרייבנס הסתבכו קשות בהפסד לפיטסבורג בשבוע שעבר, שלא רק פוגע בסיכוייהם לנצח את הבית, אלא גם מעמיד בסכנה את מצב הכניסה לפלייאוף שלהם. הטקסאנס, לעומת זאת, נראו כמו הדבר הבא בשני המחזורים הראשונים, אולם מאז לא מצליחים לשמור על יציבות. מאט שאוב אוהב לזרוק, העורבים אוהבים לסגור הרמטית בהגנה, עכשיו השאלה היא למי זה יעבוד טוב יותר.

התחזית: לבולטימור

מייקל ויק שחקן פילדלפיה איגלס. Chris Mcgrath, GettyImages
ניצחון בדאלאס יעשה שירות טוב לסיכויי הפלייאוף של ויק והאיגלס/GettyImages, Chris Mcgrath

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully